- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Lidl dă vestea șoc! Ce fel de ouă se vând în magazinele marelui retailer?

15 Mar, 20:15 • Cornel Ghimeșan
Peste 39% dintre români nu au idee ce fel de ouă își achiziționează. Marele lanț de magazine Lidl a luat o decizie șocantă! Ce impact va avea asupra clienților?
Lidl dă vestea șoc! Ce fel de ouă se vând în magazinele marelui retailer?

Lidl a luat o decizie uriașă, iar majoritatea clienților vor fi afectați de aceasta schimbare. Celebrul lanț de magazine a anunțat că au eliminat de pe rafturile hypermarket-urilor ouăle care provin de la găini crescute în baterii. Așadar, vom putea alege doar ouăle provenite de la găini care au fost crescute în hale, la sol, în sistem free range și în sistem ecologic.

Citește și: Legumele au ajuns la prețuri record în România! Cât a ajuns 1 Kg de roșii, chiar în Postul Paștelui

Gigantul retailer, Lidl România, a anunțat retragerea de pe rafturi a ouălor provenite de la găini crescute în baterii și, totodată, au fost eliminate și din rețetele produselor cumpărate de la furnizorii români care au în componența lor astfel de ouă.

Ouăle proaspete din categoria 3 (provenite de la găini crescute în baterii) au fost eliminate de pe rafturile Lidl încă din mai 2016. Urmând ca la finalul anului 2017 retailerul să aducă o nouă îmbunătățire a sortimentului lor. Cu alte cuvinte, toate produsele Lidl România dezvoltate în plan local care conțin ouă sunt realizate cu:

  • ouă categoria 2, cele care provin de la găini crescute în hale, la sol.
  • ouă categoria 1 – în sistem free range, cu acces în aer liber pe tot parcursul zilei.
  • ouă categoria 0 – ouă ecologice, produse de găini crescute în ferme ecologice şi hrănite cu furaje care nu conţin făină proteică de origine animală, aditivi, conservanţi sau coloranţi sintetici.

Studiul realizat de Lidl România

Lidl România

a realizat un studiu la nivel național care urmărea să reliefeze gradul de informare al românilor în ceea ce privește cifrele înscrise pe ouăle din comerț. Acest demers a mai avut scopul de a atrage atenția asupra consumului de ouă provenite de la găini crescute într-un mod responsabil.

Studiul realizat de Lidl a demonstrat că numai 25% dintre români acordă atenție cifrelor însemnate pe ouăle din magazine. Totodată, statistica a mai demonstrat faptul că doar 39% dintre români asociază cifrele înscrise pe ouă cu modalitatea în care au fost crescute găinile de la care provin. În același timp, cei mai mulți consumatori le asociază cu termenul de valabilitate, iar 41% cu data la care au fost produse. În prezent, doar 2 din 10 români cunosc toate categoriile de ouă, care sunt 4 la număr.

Potrivit experților, cele mai potrivite ouă pentru consum sunt cele din categoria 1, în proporție de 49%, urmate de cele ecologice, în proporție de 33%.

Alte articole: Românii care aleg să se pensioneze la 70 de ani vor avea beneficii suplimentare. Marcel Boloș anunță care sunt acestea

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult