Noul hypermarket Auchan care se deschide în Sun Plaza va avea 7.000 de mp.
Astfel, ca urmare a renunțării de către Carrefour la spațiul ocupat, Auchan va inaugura la finalul anului viitor un hypermarket nou, de ultimă generație. Pentru CPI, proprietarul centrului comercial Sun Plaza, acest pas face parte dintr-o strategie amplă de repoziționare a centrului comercial Sun Plaza, care va intra într-un proces etapizat de modernizare începând cu luna iunie.
Citește și De necrezut! Câți bani a plătit un român la cafeneaua Louis Vuitton din Milano
Nu doar Auchan e surpriza din Sun Plazam ci brandurile Zara şi Pull&Bear, parte a grupului Inditex, sunt în plin proces de extindere și reamenajare. Conceptul va fi unul mult mai modern și va urma direcțiile de dezvoltare a grupului spaniol.
„Piața de retail evoluează rapid, iar centrele comerciale trebuie să țină pasul cu noile obiceiuri de consum. Noul concept de hypermarket Auchan de 7.000 mp, optimizat ca suprafață și foarte bine construit ca și game de produse, prețuri mici, servicii și experiență, reflectă exact această direcție strategică. Procesul de modernizare a centrului Sun Plaza este un demers complex şi esențial pentru a oferi o infrastructură în pas cu dinamica industriei.”, a declarat Geanina Ungureanu, Head of Retail, CPI România.
Citește și Cum petrec românii pe litoral de 1 Mai. Cât au ajuns să coste cazările în cele mai populare stațiuni
„Am răspuns invitației CPI România de a propune un concept de hypermarket Auchan de ultimă generație pentru centrul comercial Sun Plaza – un loc de referință în comerțul modern din București și România. Este o bună ocazie pentru noi să servim și mai bine clienții din Berceni și întreg sudul Bucureștiului, unde mai suntem prezenți cu formatele noastre și să aducem diferența Auchan mai aproape de ei. Venim cu game de produse largi și bine alese, cu o foarte bună reprezentare a produselor românești și a producătorilor români, cu prețuri mici pe scară largă – un atribut esenţial al mărcii noastre, toate într-un magazin modern, plăcut, cu confort dar și cu viteză la cumpărare, cu servicii omnichannel și cu soluții pentru sustenabilitate, adaptat tuturor categoriilor de clienți.”, a spus și Ionut Ardeleanu, CEO Auchan Romania.
Sun Plaza a fost inaugurat în anul 2010, având o suprafață construită de 208.000 mp. Centrul comercial are patru etaje, două fiind exclusiv pentru cumpărături, un spațiu de relaxare și o parcare subterană cu 2.000 de locuri. În anul 2018, Sun Plaza a finalizat cel mai amplu proces de reconfigurare și extindere din piața de retail din România, cu modificări la nivel de design și adăugarea unei aripi noi. În 2019 a fost modernizat food court-ul și reamenajată o parte din terasa exterioară. Centrul comercial este deținut de către CPI Property Group și administrat de către CBRE România.
CPI Property Group este unul dintre cei mai mari proprietari de real estate din Europa, cu un portofoliu de proprietăţi a cărui valoare depăşeşte 21 de miliarde de euro.
În momentul de față, Auchan România are în portofoliu peste 450 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, 24 magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro.