- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Proprietarul Mega Image a dat lovitura. Frans Muller a câștigat 500 de milioane de euro din afaceri cu reclame online

12 Jun, 21:12 • Lupu Alexandra
Frans Muller este pe val. Proprietarul Mega Image a înregistrat venituri de 500 de milioane de euro din afaceri care nu au legătură cu băcănia.
Proprietarul Mega Image a dat lovitura. Frans Muller a câștigat 500 de milioane de euro din afaceri cu reclame online

Frans Muller are cu ce să se mândrească! Ahold Delhaize, compania care deține Mega Image în România, a câștigat 500 de milioane de euro afaceri cu reclame online. Retailerul vrea să dubleze suma, spune economedia.ro.

Proprietarul Mega Image este pe val

Ahold Delhaize, compania care deține Mega Image în România, are drept obiectiv creșterea veniturilor din afacerile din afara magazinelor alimentare până la 1 miliard de euro până în 2025. Frans Muller, directorul general al companiei, a afirmat că societatea a înregistrat deja câștiguri de 500 de milioane de euro din afaceri cu reclame online, reprezentând un efort concentrat atât pe monetizarea cunoștințelor privind datele despre consumatori, cât și un efort concentrat pe vânzarea din reclame pe site-urile supermarketurilor sale.

Citește și: Cine conduce întregul lanț Catena? Are afaceri de 5,15 mld. lei și peste 6.500 de angajați

Ahold Delhaize oferă companiilor de produse alimentare posibilitatea de a avea publicitate în mediul online pentru bunurile de consum. Totodată, societatea care controlează lanțul de magazine Mega Image le oferă companiilor interesate posibilitatea de a-și regăsi mărcile printre primele în căutările cumpărătorilor.

Reclamele online oferite de companie lucrează la îmbunătățirea calității informațiilor. Muller a declarat că Ahold Delhaize, care deține lanțuri de supermarketuri, printre care Stop & Shop în Statele Unite și Albert Heijin în Olanda, utilizează veniturile din publicitate pentru a menține prețurile la alimente la un nivel cât mai scăzut, în condițiile în care inflația nu scade în Europa și SUA.

Mega Image
Mega Image

„Ceea ce generăm din veniturile din media de retail, vom reinvesti în afacerea noastră pentru a ne asigura că consumatorii își pot permite produse sănătoase și sustenabile”, a spus Muller.

„Trebuie să lucrăm foarte mult împreună, cu retailul și producția, pentru a menține costurile la un nivel scăzut”, a adăugat el.

Muller nu a acceptat să spună cât câștigă Ahold Delhaize de fiecare dată când un cumpărător accesează un produs sponsorizat sau dă click pe un banner publicitar. Societatea, care are o afacere media de retail în SUA, cunoscută sub numele Peapod Digital Labs, lucrează la lansarea unei agenții pentru Europa, care se va axa pe mărcile care nu sunt deja comercializate de magazinele alimentare ale grupului.

Vezi și: Serghei Mizil o duce bine și pe timp de criză. Din ce face bani celebrul afaceri