- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Românii încep să mănânce mai puține mezeluri. Cris-Tim resimte o scădere bruscă a consumului per familie

13 Jun, 14:54 • Constantin Cristina
Cris-Tim, producătorul de mezeluri, anunță că românii nu mai consumă atât de multe mezeluri comparativ cu anii trecuți.
Românii încep să mănânce mai puține mezeluri. Cris-Tim resimte o scădere bruscă a consumului per familie

Cris-Tim Family Holding, una dintre principalele afaceri românești din sectorul alimentar, este controlat de Radu și Cristina Timiș, care au observat o scădere bruscă a consumului per gospodărie, potrivit reprezentanților companiei, a transmis zf.ro.

Citește și: Producătorii de mezeluri sunt disperaţi: „O creştere istorică a preţului materiei prime”

Românii încep să mănânce mai puține mezeluri. Cris-Tim resimte o scădere bruscă a consumului per familie

„România nu va intra tehnic în recesiune, dar la nivel de consum se observă o scădere a consumului per gospodărie sau, mai degrabă, o eficientizare a achiziţiilor produselor alimentare”, au spus reprezentanții Cris-Tim Family Holding

Tot ei adaugă că urmăresc cu mare atenție lanțul de aprovizionare, investind în stocuri mai mari pentru a limita fluctuațiile de preț.

Cris-Tim
Cris-Tim

„Dacă respectă standardele noastre de calitate, achiziţionăm cu prioritate materii prime din România, pentru că dorim să susţinem economia României şi producătorii locali.”, mai spun reprezentanții Cris-Tim.

Mai mult, Cris-Tim a avut exporturi de 95,1 mi­lioa­ne de lei în 2020, în creștere cu 12% față de anul precedent, potrivit cal­culelor făcute de sursa citată pe baza date­lor oferite de reprezentanții grupului, iar în anul 2022 au avut aproape 900 mil. lei.

„Cifra de afaceri a crescut cu mai mult de 15%, ne-am consolidat poziţia de lider atât în valoare, cât şi prin volumul vânzărilor”.

Începând cu aprilie 2019, Grupul Cris-Tim este primul producător românesc certificat de către ARIG (Asociația Română Pentru Intoleranță la Gluten, membru cu drepturi depline al Asociației Europene a Societăților de Celiachie).

Compania din Prahova este activă în mai multe categorii – carne, lactate, produse ready-meal, snacksuri şi vinificaţie, dar și cu prezență în turism.

Peste jumătate din produsele aparținând mărcilor Cris-Tim, Matache Măcelaru‘ și Obrăjori au obținut certificarea internațională „Gluten Free” în urma auditului realizat de către Asociația Română Pentru Intoleranță la Gluten (ARIG). Această certificare este menționată pe ambalaj prin simbolul Crossed Grain, singurul standard internațional care certifică siguranța produselor fără gluten.

Alte articole: Compania americană Smithfield cumpără fabrica românească de mezeluri Goodies Meat