- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Românii se trezesc cu bani dispăruți din conturi. ING Bank taxează românii dublu la plățile online. Reprezentanții băncii s-au rezumat la tăcere

03 Aug, 16:20 • Constantin Cristina
Mai mulți români s-au confruntat cu dispariția banilor din conturile ING Bank sau în momentul plăților online suma era încasată dublu. Reprezentanții băncii au preferat să nu spună nimic.
Românii se trezesc cu bani dispăruți din conturi. ING Bank taxează românii dublu la plățile online. Reprezentanții băncii s-au rezumat la tăcere

ING Bank România are din nou un incident privind plățile cu cardurile, mai exact, în momentul unor plăți online, suma este încasată dublu. Robotul băncii le spune oamenilor să aștepte pentru că banii li se vor returna până mâine, 4 august 2023, a informat economica.net.

Citește și: ING Bank ocupă primul loc în clasamentul dealerilor primari pentru anul 2022. A făcut profit de peste un miliard de lei

Românii se trezesc cu bani dispăruți din conturi. ING Bank taxează românii dublu la plățile online. Reprezentanții băncii s-au rezumat la tăcere

„Vă informăm că în cursul zilei de ieri, 02 august 2023, din motive independente de ING, generate de către o altă bancă acceptatoare de plăți (din România), o parte dintre tranzacțiile efectuate de către clienții ING la terminalele respectivei bănci acceptatoare au fost dublate. În cursul acestei dimineți, tranzacțiile dublate ale clienților ING au fost corectate. Important: Această situație nu a fost determinată de către ING”, arată un comunicat al băncii.

ING Bank
ING Bank

„Au fost identificate tranzacții dublate cu cardurile ING fiind vorba de neluare la banca acceptatoare. Vă rugăm să așteptați reglările ce vor fi făcute pe conturile dumneavoastră în cursul zilei de mâine. Ne cerem scuze pentru dificultățile întâmpinate”, răspunde robotul ING Bank dacă ceri explicații pentru dispariția banilor.

„Azi m-am trezit cu sold negativ în contul curent. Nici nu știam că este posibil. Sold: -xxx lei! În extras nu apar plăți necunoscute, nu văd nimic suspect. La ING la relații clienți m-a întâmpinat un mesaj cum că există probleme cu anumite plăți dublate”, se plânge unul dintre clienții ING Bank pentru tranzacții în data de 2 august 2023.

Reprezentanții băncilor au preferat să nu spună nimic momentan despre această situație creată, chiar dacă au fost contactați.

Potrivit sursei citate, la ultimele incidente de acest gen au fost dublate plățile cu cardurile unui număr de peste 200.000 de clienți ING, iar banca a fost amendată de Autoritatea pentru protecția datelor persoanele (ANSPDCP) cu 80.000 de euro, pentru că nu și-a asigurat sistemele IT astfel încât să nu fie posibile dublarea plăților.

Cu toate acestea, dublarea plăților la ING continuă să se repete de circa doi ani. Unii clienți ING au rămas fără bani pe card, în urma dublării tranzacțiilor, conform reclamațiilor acestora, postate pe Facebook, a precizat sursa citată.

Alte articole: ING Bank sancționată dur pentru încălcarea securității datelor personale! Amenda este de 20.000 de euro!