- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Stațiunea de la Marea Neagră care a fost desemnată Destinaţia Anului 2024: Ne dorim să o punem pe harta turismului internațional

22 May, 23:51 • Adrian Popovici
Mamaia a primit titlul de Destinația Anului 2024. Stațiunea de la Marea Neagră trece printr-un proces amplu de rebranding, patronatele și autoritățile explicând că-și doresc ca aceasta să devină o atracție internațională.
Stațiunea de la Marea Neagră care a fost desemnată Destinaţia Anului 2024: Ne dorim să o punem pe harta turismului internațional

A fost desemnată destinația turistică a anului 2024 din România, iar acest titlu prestigios a fost acordat unei stațiuni care a trecut prin transformări importante în ultimii ani. Mai exact, este vorba despre stațiunea Mamaia, cunoscută pentru frumusețea sa de pe litoralul Mării Negre, dar și clientela cu dare de mână pe care încearcă să o atragă, notează News.ro.

Mamaia a primit premiul special pentru cea mai bună stațiune de pe litoral. Această recunoaștere a fost acordată în cadrul Galei Destinația Anului 2024, un eveniment deosebit de important care a avut loc la Ateneul Român. Transformările majore prin care a trecut stațiunea au contribuit semnificativ la obținerea acestui premiu, consolidându-i astfel statutul de destinație turistică de top.

Staţiunea Mamaia a luat premiu special pentru cea mai bună staţiune de pe litoral, distincţie care a fost oferită de Mihai Bârsan, Preşedintele Consiliului de Brand Turistic Naţional, Fondator al competiţiei Destinaţia Anului”, după cum au transmis miercuri, reprezentanţii OMD Mamaia – Constanţa.

Te-ar putea interesa și: Prețuri pentru toate buzunarele în hotelurile din Mamaia în 2024. Cât costă o noapte de cazare în cea mai populară stațiune de la malul Mării Negre de la 1 iunie

Stațiunea Mamaia
Stațiunea Mamaia

Mamaia, o stațiune în mijlocului procesului de schimbare a identității

George Măndilă, președintele OMD Mamaia, a declarat că stațiunea trece încă de anul trecut un amplu proces de rebranding. În acest context, Competiția Concurs LOGO Mamaia a fost esențială pentru a găsi o nouă identitate vizuală pentru destinație.

Măndilă a subliniat că premiul obținut de către această stațiune reprezintă o onoare suplimentară, deoarece reflectă exact logo-ul stațiunii Mamaia. El a descris stațiunea ca fiind plină de culoare, eleganță și jucăușă, și a accentuat faptul că aceasta are nevoie să-și recâștige strălucirea din trecut.

Obiectivul autorităților și patronatelor care au legătură cu această stațiune este de a poziționa Mamaia pe harta turismului internațional și de a o transforma într-una dintre cele mai iubite stațiuni turistice din Europa, a mai adăugat acesta.

„Staţiunea Mamaia a început încă de anul trecut un amplu proces de rebranding. Competiţia Concurs LOGO Mamaia ne-a sprijinit să îi găsim Destinaţiei o nouă identitate vizuală. Ne onorează acest premiu, cu atât mai mult cu cât reprezintă exact logo-ul staţiunii Mamaia. Identitar, plină de culoare, eleganţă şi jucăuşă, Mamaia are nevoie de strălucirea de altădată. Ne dorim ca eforturile noastre să pună destinaţia noastră pe harta turismului internaţional şi a celor mai iubite staţiuni turistice din Europa”, a declarat George Măndilă.

Citește și: Investițiile care ar putea face din Mamaia o atracție pentru turiștii străini. Planuri mari pentru cea mai populară stațiune de pe litoralul românesc

 

Tags: