- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Un retailer internațional de modă intră pe piața din România. Unde își va deschide primul magazin

09 Oct, 19:06 • Alexe Raluca
Un important retailer deschide primul magazin din România. Gigantul polonez Wittchen deține aproape 100 de magazine în țara natală și multe altele în țări importante în ceea ce privește comerțul articolelor din piele naturală.
Un retailer internațional de modă intră pe piața din România. Unde își va deschide primul magazin

Primul magazin al polonezilor de la Wittchen, un important retailer de genți de călătorie și articole din piele, va fi deschis în România. Locația va fi disponibilă în București, mai exact în centrul comercial ParkLake.

Citește și: Numeroase piețe afectate de furturi. Încă un retailer a alarmat această problemă!

Retailerul internațional de modă a transmis că urmărește integrarea pe piața dinRomânia, urmând să aibă locații în cele mai importante centre comerciale din țară.

„Planul nostru de afaceri şi extinderea pe piaţa din România vizează deschiderea de magazine în cele mai performante centre comerciale din ţară, deoarece vedem multe oportunităţi de a deveni lider pe piaţă pe segmentul bunurilor premium la preţuri accesibile. După cum am văzut din rezultatele magazinului nostru online www.wittchen.ro, deschis anul trecut în decembrie, există piaţă pentru produsele pe care le vindem. Cu excepţia magazinului propriu online, produsele noastre sunt vândute pe 39 de pieţe din Europa prin intermediul platformelor Amazon, Zalando etc. şi cautăm în continuare noi oportunităţi de promovare a ofertei noastre de produse în întreaga Europă”, a declarat Daniel Andruszkiewicz, Commercial Director Wittchen, citat de Business Magazin.

Contractul de închiriere a fost intermediat de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

„România este o piaţă atractivă pentru retailerii din Europa Centrală şi de Est, o regiune în care antreprenorii locali au reuşit să construiască mărci puternice cu prezenţă activă în Europa, inclusiv pe piaţa românească. În doar câţiva ani, marile grupuri de retail din regiune, în special cele din Polonia, au devenit jucători importanţi pe piaţa românească. Acest succes încurajează alte companii, care încă nu sunt active în România, să-şi extindă afacerile în această parte a Europei, iar Wittchen este doar unul dintre aceste exemple”, a comentat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency, Cushman & Wakefield Echinox.

România este a şasea piaţă unde Wittchen este prezentă, compania având majoritatea magazinelor sale în Polonia. Cu peste 30 de ani de experienţă, Wittchen a devenit un business de familie de succes, fiind una dintre cele mai cunoscute mărci de pe piaţa europeană. Wittchen operează magazine în Polonia, unde are 97 de magazine deschise, Cehia, cu 7 locații, Ungaria, unde există 3 magazine, și 10 unităţi în franciză în Ucraina. Compania comercializează genţi, încălţăminte, articole de îmbrăcăminte din piele şi articole de călătorie.

Citește și: Ikea ar putea ajunge în curând la Iași. Retailerul suedez negociază deja cumpărarea a 5 hectare de teren, unde va fi construit noul magazin