- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Un șoc din copilărie i-a adus succesul unei femei de 23 de ani. Cum a ajuns aceasta să facă peste 2 milioane de euro!

22 Dec, 09:07 • Oprea Alina
Cum ar fi ca ideea ta minusculă să producă milioane? Exemplul Anushkăi Poruhit este unul concis care conferă siguranța că visurile chiar devin realitate și poți avea parte de un succes imens. Ideea ta poate conta pentru populație, precum aceasta și cei trei colegi ai săi au făcut!
Un șoc din copilărie i-a adus succesul unei femei de 23 de ani. Cum a ajuns aceasta să facă peste 2 milioane de euro!

A creat propriul succes! La vârsta de doar 10 ani Anushka Purohit a rămas șocată de un barman de la Starbucks care arunca la gunoi resturile de prăjituri și sandvișuri, conform celor de la CNBC.

Au trecut 10 ani de la întâmplarea cu pricina, iar aceast amintire a ajutat-o pe aceasta să o inspire să anseze un startupcare transformă surplusul de pâine în bere artizanală.

Ai putea fi interesat și de: O porție de lapte cu cereale a lăsat-o fără bani în portofel! Suma incredibilă pe care a plătit-o o femeie la Disney

Investiție mică, dar succes de milioane

„Când te duci la micul dejun servit la hotel, au o pâine tartinabilă. În avion, toată lumea primeşte o felie de pâine şi o sticlă de apă. Pâinea este atât de comună şi în toate mesele pe care le avem, motiv pentru care o mare parte din ea este aruncată”, a declarat Purohit, acum în vârstă de 23 de ani, conform celor comunicate de businessmagazin.ro.

Breer, succes garantat
Breer, succes garantat

Această idee a fost creată de Purohit și trei colegi de facultate în timpul studiilor online în timpul protestelor din Hong Kong și a blocării pe fondul pandemiei prin care a trecut orașul.

„Toţi prietenii noştri consumau alcool. Aşa că am decis să producem alcool în locul lor şi să devenim copiii cool din cartier”, a adăugat Purohit, potrivit sursei citate.

Aceştia au cumpărat un kit de fabricare a berii în valoare de 156 de dolari de pe Amazon şi au experimentat timp de trei săptămâni înainte de a face bere din resturi de pâine.

„Berea nu a fost bună când am încercat-o pentru prima dată, dar ne-a făcut să ne dăm seama că această idee poate funcţiona”, a spus ea, conform celei citate.

Echipa a avut nevoie de doar șase luni pentru a lansa și de a perfecționa rețeta înainte de a lansa Breer în anul 2020.

În afară de o bere pale ale şi o bere acră cu hibiscus, compania vinde, de asemenea, beri care prezintă arome precum tartă cu ouă şi bolo bao, sau chiflă cu ananas – un omagiu adus scenei alimentare vibrante din Hong Kong.

Compania a obţinut venituri de 2,5 milioane de dolari HK în ultimii doi ani. Breer a declarat că a atins deja vânzări de 1,8 milioane de dolari HK în acest an şi se aşteaptă la profituri de 1,2 milioane de dolari HK.

Acest start-up nu a avut parte de o finanțare, dar a câştigat aproximativ 6 milioane de dolari HK prin intermediul unor competiţii pentru startup-uri şi antreprenori, fără a oferi capital propriu.

Extinderea în străinătate nu este încă în cărţi, iar Purohit a spus că aceasta se va întâmpla doar dacă se poate realiza în mod durabil.

„Nu vom lucra în afara Hong Kong-ului, ci am prefera să lucrăm cu brutării şi fabrici de bere locale”, a spus Purohit. Sustenabilitatea nu înseamnă un sacrificiu. Nu trebuie să încetezi să mai mănânci carne sau să nu mai conduci maşina, poţi doar să bei în timp ce bei, dar să alegi opţiunea mai sustenabilă” a adăugat tânăra, conform sursei citate.

Ai putea fi interesat și de: O femeie a plecat să cumpere gogoși și s-a întors cu 100.000 de dolari. Cum a reușit să obțină incredibila sumă