- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Știri interne

Veniturile Pepco cresc după deschiderea unui număr record de magazine. Grupul este prezent şi pe piaţa din România

12 Oct, 16:20 • Cornel Ghimeșan
Conform unui comunicat oficial, grupul de distribuţie Pepco, care deţine mărcile PEPCO, Poundland şi Dealz, a raportat o creştere de 12,5% a veniturilor în perioada iulie-septembrie 2023, la 1,44 miliarde de euro (1,53 miliarde de dolari) la rate constante de schimb, în condiţiile în care a deschis 343 de noi magazine, un nivel record, ajungând la 668 de unități noi în acest an.
Veniturile Pepco cresc după deschiderea unui număr record de magazine. Grupul este prezent şi pe piaţa din România

Veniturile Pepco cresc după deschiderea unui număr record de magazine. Pepco a reiterat că se aşteaptă în 2023 ca profitul înainte de taxe, dobânzi, depreciere şi amortizare (EBITDA) să fie de aproximativ 750 milioane de euro, la rate constante de schimb, faţă de 731 milioane de euro în 2022. De asemenea, Pepco vrea ca pe termen lung să ajungă la 20.000 de magazine, anunţă Agerpres.

Veniturile Pepco cresc după deschiderea unui număr record de magazine

Grupul Pepco, unul dintre lanţurile de magazine cu cea mai puternică expansiune în Europa de Est, este prezent şi în România, unde comercializează îmbrăcăminte, articole pentru casă şi produse alimentare. „Performanţa grupului în ultimul an a fost mixtă, pe fondul condiţiilor dificile de pe piaţă. Am deschis un număr record de magazine şi am raportat o creştere solidă a veniturilor”, a afirmat preşedintele executiv Andy Bond.

Citeşte şi: Guvernul aprobă suplimentarea bugetului de exproprieri cu 12 mil. de lei pentru loturile de pe Autostrada Bucureștiului. UMB așteaptă Autorizația de Construire pentru viaductul de la Cernica

„Mediul comercial s-a deteriorat în ultimele trimestre pe pieţele Pepco, în special în CEE, unde s-au înregistrat vânzări mai scăzute, costuri mai ridicate şi marje mai reduse de profit. Aceste evoluţii au dus la reducerea nivelului de profitabilitate pe pieţele noastre de bază şi lucrăm la remedierea acestor dificultăţi”, a mai spus Andy Bond, în condiţiile în care, pe 29 septembrie, Pepco a înrăutăţit estimările de profit, pentru a doua oară în mai puţin de trei săptămâni, din cauza mediului comercial „din ce în ce mai dificil” pe pieţele sale de bază din Europa Centrală şi de Est (CEE). Totuşi, grupul încă este în grafic pentru a raporta cel mai ridicat EBITDA înregistrat vreodată.

Citeşte şi: Atenție! Cum poți rămâne fără bani dacă deschizi mesajele pe Facebook! O femeie a pierdut 500 de euro pe loc din cauza acestei capcane

Veniturile la magazinele deschise de peste un an au crescut în perioada iulie-septembrie 2023 cu 0,2%, iar compania a avut o evoluţie bună într-o perioadă în care consumatorii sunt afectaţi de inflaţia ridicată şi de criza energiei, chiar dacă în iulie a avertizat că vânzările au început să încetinească. Obiectivul grupului este să ajungă la EBITDA de un miliard de euro în cinci ani.

Trăim în secolul vitezei, în secolul în care ORICE este la un click distanța, iar diferențele sunt dictate de calitatea “ambalajului”. Trăim în secolul în care suntem victimele dezinformării ... citește mai mult