NEW MEDIA

WPP a achizitionat Carnation Group: Ce business-uri au grupurile in Romania

06 aprilie 2012, ora 17:23, autor(i): Andreea Stan  
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
tranzactie.jpg
Divizia de digital a WPP Group, una dintre cele mai mari retele de comunicare la nivel mondial, a achizitionat grupul de digital Carnation din Ungaria, cu operatiuni si in Romania.

Acordul isi pune amprenta pe imaginea Possible Worldwide la nivel global prin adaugarea de noi birouri in Budapesta, Viena si Bucuresti, impreuna cu cei peste 100 de angajati, au anuntat reprezentantii Carnation din Romania.

Cu adaugarea CarnationGroup, Possible Worldwise creste la 26 de birouri in 13 tari in Americaáde Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa si Asia. Numarul total al profesionistilor, in urma acordului va fi de aproximativ 1.300.

In urma achizitie, áKrisztian Toth isi va pastra insa pozitia de CEO si director de creatie al CarnationGroup, care va functiona ca un brand independent sub Possible Worldwide.



Cu sediul central in Budapesta, Ungaria, CarnationGroup are activitati de digital si interactive, desfasurand campanii ápentru brand-uri multinationale, precum Air France/KLM, Coca-Cola, Procter&Gambel, Telenor, Tesco si companii regionale, cum ar fi Chello Media, Delaco si MOL

"Aceasta achizitie ne ofera una din cele mai mari prezente in Europa Centrala si la nivel global alaturi de unele dintre cele mai respectate si dinamice minti din publicitatea regionala. Este unámare plus pentru Possible si pentru clientii nostri", a afirmat Shane Atchison, CEO Possible Worldwide.

Possible Worldwide este o agentie globala care creeaza marketing interactive, printre ai carei clienti la nivel mondial se gasesc AT&T, Barclayĺs, Comcast, Dell, P&G, Nokia, Microsoft, Mazda si Starwood.á

Sediul central al Possible este la New York, opereaza cu 26 de birouri in intreaga lume si are operatiuni majore in Londra, Shanghai, Delhi, Singapore, Sao Paulo, Dubai, Los Angeles, Cincinnati si Nairobi.áPossible Worldwide este parte a WPP Digital, áramura digitala a grupului.á

Fondata in 1997, CarnationGroup asigura solutii digitale, prin departamentele de creatie, dezvoltare sau media.

In Romania, CarnationGroup avea in 2010, o cifra de afaceri de 652.290 de lei, echivalentul a aproximativ 155.000 de euro, si o pierdere de 1.606 lei, potrivit Ministerului de Finante.á

In ceea ce priveste activitatea grupului WPP Group, condus de Sir Martin Sorrel, pe piata din tara noastra, acesta este prezent prin grupul Ogilvy, agentiile de media MindShare si Mediaedge alaturi de o alta agentie full-service Grey Romania.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 22:09
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter