- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Carlsberg tinteste dublarea profitului pana in 2015 prin repozitionarea la nivel global

08 Apr, 14:33 • Redactia DailyBusiness
Berea Calsberg se repozitioneaza la nivel global, in vederea stimularii vanzarilor si a dublarii profitului pana in 2015. Campania va fi lansata in Romania in luna mai.
Carlsberg tinteste dublarea profitului pana in 2015 prin repozitionarea la nivel global

Grupul Carlsberg, care detine marcile Carlsberg, Tuborg Kronenbourg si San Miguel, a obtinut un profit de 1,87 miliarde de dolari in 2010.

Noua pozitionare pune accentul pe istoria si valorile brandului chiar daca se adreseaza si unei noi generatii de consumatori, energici si dornici de aventura.

Noul slogan al marcii este „That calls for a Carlsberg”.

Carlsberg si-a schimbat identitatea vizuala, iar ambalajul va avea un nou design. De asemenea, canalele de distributie vor fi extinse.

Brandul Carlsberg a intrat pe piata berii din Romania in anul 2001, prin producatorul URBB. Berea Carlsberg este distribuita in peste 140 de piete din intreaga lume.