IT&C

Isi lanseaza Emag propriul brand de electrocasnice?

16 iulie 2014, ora 16:35, autor(i): Madalina Pana 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
emagg.jpg
Dante International, compania care opereaza magazinul online Emag, vrea sa inscrie la OSIM un brand pentru categoria de produse electrocasnice.

Brandul se numeste Alberr, iar proprietarul Emag a depus cerere pentru inregistrarea acestuia pe 9 iulie, potrivit datelor Oficiului de Stat pentru Inventii si Marci (OSIM).

Dante International inregistreaza marca Alberr pentru urmatoarele clase de produse:

"7. Masini de spalat vase, masini de spalat rufe, blendere electrice pentru uz casnic, compresoare pentru frigidere, masini de aer comprimat, generatoare de curent, generatoare de curent in caz de urgenta, masini de tocat electrice pentru uz casnic, masini de calcat, aparate electrice pentru bucatarie, masini de framantare, cutite electrice, masini de tocat carne, masini de cusut, aspiratoare, accesorii pentru aspiratoare pentru parfumare si dezinfectare, saci pentru aspiratoare.

11. Aparate de aer conditionat, boilere, masini de facut paine, aparate de prajit paine, radiatoare de incalzire centralizata, filtre electrice pentru cafea, prajitoare de cafea, lazi frigorifice, filtre pentru apa potabila, hote pentru bucatarii, gratare, frigidere, cuptoare, cuptoare cu microunde, plite, rotiserii, tigai electrice de gatit sub presiune, fier de calcat cu abur pentru tesaturi si altele."

Sa intelegem ca Emag isi va lansa un brand propriu de electrocasnice, dupa modelul hipermarketurilor care au lansat marci proprii pentru diverse categorii de produse, de la papetarie pana la bunuri de folosinta indelungata?



Retailerul online Emag estimeaza pentru acest an vanzari de peste 260 milioane deeuro, in crestere cu mai mult de 40% fata de2013, in urma investitiilor de anul trecut si al celor programate in acest an, in suma de 11,5 milioane de euro, din care o treime pentru dezvoltarea internationala.

Retailerul este prezent in Romania, Bulgaria si Ungaria si a ajuns la o baza de 36 de milioane de potentiali cumparatori.

Pentru 2014, alaturi de dezvoltarea regionala, compania se concentreaza si pe lansarea mai multor categorii de produse, precum fashion, sport, auto si food. Emag ofera deja o gama diversificata de produse, de la gadgeturi si electrocasnice, pana la polite RCA si produse pentru copii.

Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Miercuri, 12 August 2020, 23:26
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter