- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Action Global Communications a castigat PR-ul Orkla Foods Romania

31 Mar, 16:04 • Redactia DailyBusiness
Agentia de relatii publice Action Global Communications Romania a castigat contul de comunicare al Orkla Foods Romania, au anuntat oficialii agentiei.
Action Global Communications a castigat PR-ul Orkla Foods Romania

Action Global Communications va furniza Orkla Foods Romania servicii complete de PR si consultanta strategica pentru comunicare externa si interna.

Orkla Foods Romania este prezenta pe piata locala a bunurilor de larg consum din Romania din anul 2002 . Portofoliul Orkla cuprinde marci locale precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketch-up (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut) dar si aluaturi congelate (Linco).

Orkla Foods Romania apartine diviziei Orkla Food Ingredients, unul dintre cei mai mari cinci furnizori din Europa in industrie cu 32 de companii prezente in 14 tari.

Grupul Orkla are operatiuni in domeniul bunurilor de larg consum, al industriei chimice si al investitiilor financiare, fiind listata la Bursa din Oslo. Orkla are 35.000 de angajati iar la sfarsitul anului 2009 a raportat venituri operationale de 6,9 miliarde euro si profituri inainte de taxe de 133 milioane euro.

Action Global Communications este o retea independenta de relatii publice din regiune, avand peste 40 de birouri pe trei continente, incluzand Europa Centrala si de Est, Rusia, tarile CIS, Asia Centrala, Orientul Mijolciu, Africa de Nord si zona Levant.

In Romania, agentia are peste 10 ani de experienta si ofera servicii de consultanta in comunicare si relatii publice pentru companii precum: Boehringer Ingelheim, Enel, Honeywell, OMV Petrom, Asociatia Romana a Petrolului, Porsche Finance Group.