- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

Angajatii Toyota, implicati in campania de 20 mil. lire sterline pentru \”salvarea\” brandului

06 May, 11:13 • Redactia DailyBusiness
Toyota va lansa o campanie publicitara pan-europeana de20 mil. lire sterline (circa 23 mil. euro) care prezinta angajati de-ai companiei, in vederea restabilirii increderii in brandul producatorului auto, dupa criza privind siguranta masinilor de la inceputul anului, scrie brandrepublic.com.
Angajatii Toyota, implicati in campania de 20 mil. lire sterline pentru \salvarea\ brandului

Toyota, care a rechemat peste 8 mil. de masini la nivel global din cauza problemelor la pedalele de acceleratie, va lansa reclame in care isi va prezenta angajamentul pentru siguranta masinilor.
Rechemarea automobilelor a generat o scadere a valorii brandului Toyota cu 8 mld. dolari, potrivit celui mai recent studiu BrandZ.

Reclamele, create de Saatchi & Saatchi, sunt denumite ‘Your Toyota is my Toyota’ si prezinta angajati de-ai companiei vorbind despre pasiunea lor fata de aceasta marca.

Campania, care va fi lansata in Marea Britanie la finele acestei luni, va fi insotita si de o serie de filmulete pe YouTube.

[dbvideo=436]