MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Mihaela Radulescu si iaurtul Activia expirat. Gafa taxata de fani

18 martie 2014, ora 12:33, autor(i): Andra Troasca   | 5 comentarii publicate
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Activia & Mihaela Radulescu.jpg
Mihaela Radulescu, care este de curand imaginea iaurtului Activia de la Danone, a fost taxata marti de cateva fane pe Facebook, dupa ce a postat doua fotografii cu micul sau dejun bogat, langa care a fost ôplasatö si un iaurt Activia expirat.

Dupa ce a postat cele doua fotografii, Mihaela Radulescu a primit foarte multe reactii de la fanele sale pe contul sau de Facebook, cele mai multe pozitive, precum ôMic dejunul campionilorö, dar si unele negative, printre care ôproduct placementö.

Un mesaj mai ôconsistentö suna asa: ôActivia ta a expirat sapt trecuta vineri pe 14.03. Te admir pt forma excelenta si parteneriatul cu Danone, however, activia cu fructe e plin de coloranti si zero nutrienti!!! Toti nutritionistii recomanda iaurtul simplu iar tu stii asta fff bine si nu cred ca il folosesti pe cel din poza! O zi minunata!ö. Mesajul a strans rapid peste 50 de like-uri.

Alt mesaj este in acelasi ton: ôPofta buna! Fara iaurturi 0%, nu sunt sanatoase, fara iaurturi cu fructe sunt pline de coloranti, nu cred ca un nutritionist recomanda acest mic dejun si cred ca ai slabit cam mult...ö



Reactia Mihaelei Radulescu nu a intarziat sa apara: ôSunteti mai informati decat oamenii de stiinta, dragilor. Banuiesc ca iaurtul e pasiunea voastra, nu zvonistica de maidan. Sunt convinsa ca va petreceti timpul liber, tot, in laboratoare si ca vietile voastre sunt perfecte, cap-coada si mai ales, coada-cap.:))). Zau, mai terminati cu prostiile si mancati sanatos. Inclusiv iaurtul ACTIVIA da, exactáActiviaáe pe lista de alimente sanatoase. Am slabit prea mult? Judecati tot dupa studiile din laboratorul personal?! Ca mi se pare ca sunteti fana sunci si colacei. Iar eu nu-i am, imi cer scuze. Doamne, de-aia nu reusiti sa aveti vieti frumoase, priviri senine si suflete bogate, pentru ca rautatile, comentariile malitioase si asa-zisa "stiinta" din capul vostru sunt imposibil de eliminat. Mai incercati, doamnelor, e tare pacat sa va pierdeti tineretea, energia, timpul cu rautati. Incercati bunatatea si curiozitatea, functioneaza mai bine decat orice mizerie pe care o scoateti pe gura si mai eficient decat toate tampeniile pe care credeti ca le stiti ca niste oracole:)))ö. Reactia Mihaelei a primit peste 70 de like-uri pana la ora 12.00.

Referitor la acuzatia de "product placement", vedeta TV a spus ca vorbeste despre iaurt cu mult timp inainte sa-i faca reclama si oficial. "Vorbesc cu sinceritate despre ce consum si ce-mi place, nu scrie in contractul meu cu nicio firma ca trebuie sa postez ceva pe FB si nici nu primesc vreun bonus daca o fac. Belive it or not, asta e realitatea. Iar eu nu-mi permit sa mint public, de vreo 17 ani...", mai spune ea.

Cea care a sesizat ca iaurtul era expirat i-a raspuns Mihaelei Radulescu: ôSe numeste feedback de la consumatori, cei care admira un personaj si adopta uneori din obiceiurile de consum ale actorului din publicitate care isi asuma ca nu are un PR de nivel international si mai face si alegeri mai putin pozitive. Ideea este sa nu recomandam produse de dragul bugetului de marketing desi este profitabil si sa multumim publicului ca deschide aceasta pagina si intra in dialog cu personajul. Timpurile se schimba si publicul creste, calatoreste, se educa deci nu tot ce functioneaza la tv in Romania se vinde la nesfarsit. Astept cu interes performantele personajului in afara granitelor unei Romanii inca sarace unde toate rahaturile cu etichete sclipicioase si poze colorate inca se vand. Astept sa te vad in reviste sau blogguri cu audienta internationala, acolo e adevarata valoare si competitie de castigat. Cu drag, Aö.

Danone a anuntat pe 8 ianuarie parteneriatul cu Mihaela Radulescu. Campania se numeste "2014, anul schimbarii in bine", fiind dedicata brandului Activia. Mihaela Radulescu a fost desemnata ôMaestra schimbarii in bineö.

ôCampania isi propune sa inspire femeile din Romania sa faca schimbari in bine, precum adoptarea unui stil de viata activ si a unei alimentatii sanatoase si echilibrate pentru a se bucura de o permanenta stare de bine. Noua campanie de comunicare include: spot TV, promovare OOH, platforma de interactiune online, ad-uri in presa scrisa, activari instore si actiuni de relatii publice. Mihaela Radulescu va continua sa sustina brandul Activia pe parcursul anului 2014ö, potrivit unui comunicat Danone de la acea data.

DailyBusiness.ro a tratat intr-o analiza mai multe situatii precum cea de mai sus. Am aflat de la specialisti cat de potrivite sunt asocierile dintre VIP-uri si branduri si posibilele prejudicii de imagine si credibilitate:áMananca Nadia margarina si Mihaela Radulescu salam?
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Dadonescu Iaurtescu a spus:
18/03/2014 14:47
Trist este ca persoane care au notorietate fac reclame la produse controversate, vezi Nadia Comaneci pentru margarina - produs care nu poate fi asimilat de organismul uman. Despre Mihaela ...
 
crueala a spus:
19/03/2014 09:31
nu mi se pare deloc un produs controversat. eu consum activia si sunt multumita. Iar in ceea ce o priveste pe mihaela, bravo ei! Mi se pare o femeie de succes.
 
Calin a spus:
20/03/2014 11:40
Dincolo de iaurt si marketing mi se pare ca doamna in cauza este foarte agresiva in comentarii si ii jigneste pe cei care nu sunt de acord cu ea. Va petreceti viata in laboratoare, aveti vieti perfecte, sunteti fani sunca si colacei, de ce nu aveti vieti frumoase (ca a mea, se intelege, in subsidiar), scoateti tampenii pe gura... zau asa, sunt comentarii de femeie rea si frustrate, ba chiar jigniri. Doamna Radulescu, are dreptate cea care vorbea despre feedbackul consumatorilor, mai uitati-va si la ce scoateti pe gura in oglinda inainte sa ii jigniti pe ceilalti. V-ar prinde bine si la imagine, ca tot vorbiti de marketing. Parerea mea.
 
MAra a spus:
20/03/2014 12:39
Ce legatura are margarina cu iaurtul? Iaurtul este un produs extrem de sanatos, care se consuma de secole in casele romanilor si nu numai. Eu consum Danone pt ca stiu ca orice corporatie mare trece prin controale severe si nu poti avea surprize legate de conditii precare de igiena.
 
Go Activia a spus:
22/03/2014 18:14
Reclama la Activia expirata pentru ca nu se vinde ! Raduleasca este si ea expirata, fara activitate !
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 27 Septembrie 2021, 07:27
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter