- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Media & Advertising

PHD, agentie a grupului Omnicom, castiga contul global de media al Gap, de 500 mil. $

17 Dec, 12:21 • Redactia DailyBusiness
Gap Inc, unul dintre cei mai mari retaileri de moda din lume, si-a reunit la nivel global contul de media, in valoare de 500 milioane de dolari, fiind castigat de PHD, agentie a grupului Omnicom.
PHD, agentie a grupului Omnicom, castiga contul global de media al Gap, de 500 mil. $

Astfel, agentia va fi responsabila de intreg portofoliul companiei, care include brand-urile Gap, Gap Kids, Baby Gap, Old Navy, Banana Republic, Piper Lime si Athleta, relateaza Advertising Age.

Gap a afisat un profit de 303 milioane de dolari in trimestrul al treilea din 2010, in scadere cu 1,3% fata de aceeasi perioada a anului trecut. In acelasi timo, veniturile au crescut cu 2,2% pana la 3,32 miliarde de dolari.

Compania are peste 3.000 de magazine in intreaga lume.