MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Postasul digital, prima campanie exclusiv digitala de la Posta Romana

12 februarie 2016, ora 13:53   | 1 comentariu publicat
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
Robert Capraru, head of design&UX la atelieru.ro
Robert Capraru, head of design&UX la atelieru.ro
Posta Romana a finalizat prima campanie de comunicare exclusiv in mediul digital, cu ajutorul atelieru.ro, concomitent cu refacerea website-ului posta-romana.ro si cu adaugarea unor noi servicii destinate userilor de internet.

Focusul campaniei a fost reprezentat de noile servicii online lansate de companie, si anume transferul de bani, abonamentele de presa, serviciul track & trace si serviciul de completare online a formularelor necesare la ghiseele postale.
 

Potrivit lui Robert Capraru, head of design&UX la atelieru.ro, conceptul creativ a vizat implementarea paginii "http://întreabă.poștașul.ro/“, un landing-page de campanie unde userii pot discuta cu postasul prin intermediul unei ferestre de chat.

„Postasul Digital utilizeaza un algoritm de inteligenta artificiala care poate sa detecteze cuvinte cheie in mesajele primite de la useri, raspunzandu-le acestora cu trimiteri catre serviciile Postei Romane”, a declarat Robert Capraru.
 

Landing page-ul a avut 150.000 de useri unici in perioada de campanie, cei mai multi useri fiind interesati de serviciile de transfer de bani, in timp ce numarul de useri unici inregistrati de posta-romana.ro a crescut cu 23%.

In cele 3 luni de campanie au fost inregistrate peste 600 de transferuri online, cu o valoare medie a transferului de 450 de lei, si aproximativ 200 de abonamente de presa realizate prin intermediul noului site.

De la lansarea noului site, numarul total de clienti exclusive online ai companiei a fost de aproximativ 1.700. Ad-urile campaniei au fos targetate atat userilor din Romania, cat si celor mai importante comunitati de romani din tari europene, cele mai multe click-uri inregistrandu-se in Italia, Spania, Germania si Marea Britanie.   

Echipa Postei Romane care a participat la campanie a fost formata din Alexandru Bratianu, seful departamentului marketing, Mihai Manole - economist si Cristina Alexandrescu - expert marketing, din cadrul aceluiasi departament. Echipa atelieru.ro care a implementat campania a fost formata din Cosmin Ionut, project manager, Vlad Paun, CTO, Robert Capraru, head of design, si Ema Dobre, community manager. 
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
ex: ipopescu@yahoo.com
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
Toma Ion a spus:
15/02/2016 09:49
POSTA ROMANA este experta in afaceri cu altii

Poate ne spune si care este VALOAREA ADAUGATA a serviciilor noi
Despre PROFIT ce sa mai discutam . . . cred ca este clar chiar din descrierea cifrei de afaceri in randurile de mai sus
 
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Steliana Rizeanu
Clinica Aquamarin in colaborare cu Centrul de formare Eurostudy va invita la un curs de formator autorizat acreditat CNFPA; participantii la curs...
Vineri, 29 Iulie 2016, 16:53
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter