MEDIA & MARKETING, NEW MEDIA

Regia de publicitate a Olx se retrage din Romania

26 august 2014, ora 18:42 
Aboneaza-te la: RSS   Trimite prin: LinkedIn
GoldbachGroup_670x358.jpg
Goldbach, regie care vinde publicitate pentru mai multe site-uri din Romania, precum Olx.ro si Eva.ro, se retrage de pe piata locala, conform presei germane.

"Contextul economic din Romania a continuat sa fie unul dificil in primul semestru din 2014 iar rezultatele au fost sub asteptari. Astfel, grupul Goldbach a decis sa iasa de pe piata din Romania", se arata intr-un comunicat privind rezultatele financiare pe primele sase luni ale grupului, publicat pe wallstreet-online.de.

Pe langa exitul din Romania, grupul de publicitate cu sediul central in Elvetia a decis sa se retraga si de pe pietele din Rusia si Cehia si sa renunte la agentia Goldbach Interactive din Polonia.

Olx.ro (fostul Mercador.ro), alaturi de Autovit.ro, Trendzone.ro si Compari.ro, se afla in portofoliul Allegro Group Romania. Iar Allegro Group Romania este reprezentat de Goldbach Audience (fosta regie Arbo Media), potrivit informatiilor de pe site-ul propriu.



Conform BRAT, Goldbach Audience este regia de publicitate pentru site-uri precum Olx.ro, care aproape 2,8 milioane de vizitatori unici pe luna iulie, Eva.ro (1,32 milioane), Autovit.ro (1,28 milioane), Culinar.ro (612.000), Ziaruldeiasi.ro (286.000) si altele.

Datele de la Ministerul Finantelor arata ca afacerile regiei de publicitate Goldbach Media Romania SRL s-au redus cu mai mult de o treime anul trecut, pana la 5,2 milioane de lei.

Pe de alta parte, compania si-a redus pierderile tot cu o treime, pana la 1,15 milioane de lei.
Comentariile acestui material
 
Numele complet:*
ex: Ion Popescu
Adresa de email:*
Site personal:
ex: http://www.dailybusiness.ro/
Comentariul tau:*
ATENTIE! Camp obligatoriu.
 
 
 
KeyJobs - Job-uri premium
Luni, 18 Ianuarie 2021, 13:32
Alegeti frecventa cu care doriti sa primiti newsletterul:
Adresa dvs. de email:
Abonati-va la newsletter