- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Studiu: Utilizatorii hi5.com nu sunt principalii aducatori de venit in gospodarie, insa vor sa cumpere aparatura electronica

31 May, 11:15 • Redactia DailyBusiness
Desi nu sunt principalii aducatori de venit in gospodarie, utilizatorii hi5.com intentioneaza sa cumpere in general produse electronice, precum aparatura audio video, aparatura foto/video digitala, telefoane mobile, computere, accesorii computer, dar si masini second hand sau echipament sportiv, servicii de telefonie mobila si credite de consum, se arata intr-un studiu realizat de SATI.
Studiu: Utilizatorii hi5.com nu sunt principalii aducatori de venit in gospodarie, insa vor sa cumpere aparatura electronica

Potrivit SATI, marketerii se gandesc cum sa utilizeze retelele sociale pentru a transforma utilizatorii lor in „ambasadori ai brandurilor”.

hi5.com este cea mai mare retea sociala din Romania, cu peste 4 milioane de clienti unici si peste 2 miliarde de pagini afisate lunar.

Studiul include pentru prima data rezultatele pentru reteaua sociala hi5.com, certificand, pe de-o parte, analizele anterioare si evidentiind, pe de alta parte, particularitatile hi5.com si ale retelelor sociale.

„Profilul utilizatorilor hi5.com releva tendinta generala din prezent a utilizatorilor de internet, care tind sa comunice mai putin prin email, sa caute mai putin informatii cu ajutorul motoarelor de cautare, deoarece, din ce in ce mai mult, informatia vine prin intermediul legaturilor sociale online”, se mai arata in analiza.

Studiul arata ca, in general, profilele utilizatorilor tuturor retelelor sociale sunt foarte asemanatoare. Mai mult decat atat, utilizatorii site-urilor din categoria „Divertisment” au un profil care se apropie mult de acestea.

Utilizatorii hi5 se disting prin afinitati mari, pentru urmatoarele domenii: frumusete/cosmetice, moda/vestimentatie, fitness/ingrijire personala, fotografie/video, muzica, auto, atat in cifre absolute, cat si in comparatie cu celelalte retele sociale.

Totodata, consumul de media, atat offline cat si online este relativ scazut in cazul utilizatorilor hi5. Socializarea online, in loc sa inlocuiasca pe cea offline o incurajeaza.

Utilizatorii hi5 ies in oras, merg la cinema, evenimente, teatru, concerte etc, intr-o proportie mai mare decat media si chiar a site-urilor din categoria „Programe&ghiduri”, care in mod traditional sunt perceputi ca fiind tipul „going out”.

„In concluzie, studiul SATI aduce o confirmare oficiala a reachului imens al hi5.com in Romania si releva un profil de utilizator tanar, activ, deschis la cumpararea de produse si servicii specifice”, a declarat Dan Hutanu, manager ARBOsocial.

hi5.com, site-ul cu cel mai mare reach din SATI (36,9% pe saptamana, de peste trei ori mai mult decat urmatorul clasat) are, in mod natural, o plaja foarte larga de utilizatori, acestia fiind repartizati pe toate palierele de varsta, venit sau interese.