- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
New Media

Voxline: Un proiect de mobile advergaming costa de la 5.000 la 10.000 de euro

13 May, 17:11 • mihaela.tudorancea
Compania Voxline Communications, in colaborare cu Imedia Plus Grup, a lansat miercuri jocul Autorally, care insereaza publicitate pentru portalul Automarket.ro, pretul unui asemenea proiect de advergaming situandu-se intre 5.000 si 10.000 de euro, potrivit reprezentantilor companiei.
Voxline: Un proiect de mobile advergaming costa de la 5.000 la 10.000 de euro

„Piata de mobile advergaming (reclama in cadrul jocurilor pe telefonul mobil – n.r.) este inca la inceput in Romania. Am mai avut 3 proiecte de acest tip in 2007, pentru compania Pepsi. In total, in tara, nu au fost mai mult de 10 astfel de proiecte”, a declarat pentru DailyBusiness.ro Dan Virtopeanu, general manager Voxline Communications.

In Romania, serviciile de publicitate pe terminale mobile sunt inca foarte reduse, sub 0,5% din totalul bugetelor de marketing, potrivit unor declaratii anterioare facute de Virtopeanu. Piata de mobile marketing autohtona, estimata in 2008 la 1,5-1,8 milioane de euro, este asteptata sa depaseasca anul acesta la pragul de 2 milioane de euro.

„Autorally reprezinta un exemplu al unui nou canal de distributie din mixul de marketing. Un canal ce pune la dispozitia advertiserilor o populatie tanara, activa, formata in mare parte de trendsetter”, a declarat Alexandru Iosef, managing partner iMedia, care detine site-ul Automarket.ro.

Lansarea Autorally a avut loc in cadrul Mobile Marketing Conference, eveniment dedicat promovarii in mediu mobil din Romania.

Voxline Communications, companie infiintata in 1998, cu capital francez, ofera aplicatii multimedia interactive si continut digital pentru retelele de telefonie mobila, fixa si pentru Internet, servicii de microplati prin intermediul telefoniei mobile precum si campanii de trimitere si receptionare mesaje sms.

Compania a inregistrat afaceri de 2 milioane de euro in 2008, 80% din venituri provenind din serviciul de microplati, mobile content si alte aplicatii pentru retele mobile si fixe. Restul de 20% din venituri au provenit din servicii de marketing digital, in special mobile marketing (campanii sms si promotii). Pentru 2009, reprezentantul companiei estimeaza o crestere a veniturilor de 10-15%.