- 
English
 - 
en
Romanian
 - 
ro
Turism

Germanwings: Bucurestiul este piata castigatoare a regiunii in 2011, pentru noi

14 Jul, 00:01 • cristina.mihai
Bucurestiul este considerat de oficialii liniei aeriene low-cost Germanwings, membra a grupului Lufthansa, ca piata castigatoare a regiunii in acest an si este unul dintre candidatii programului de extindere pe care operatorul il are in plan pentru 2012, au spus oficialii companiei.
Germanwings: Bucurestiul este piata castigatoare a regiunii in 2011, pentru noi

Acestia au adaugat ca o posibila extindere a
companiei anul viitor depinde, insa, si de evolutia costurilor si tarifelor
cerute de aeroporturi.

Romania este un posibil candidat in planurile de
extindere, mai ales ca piata locala a fost una dintre cele care au performat
cel mai bine in acest an. Germanwings a inregistrat in primele 6 luni din 2011 o
crestere importanta a gradelor de ocupare ale aeronavelor care opereaza din
Bucuresti.

Gradul de ocupare a ajuns la 90%, fata de 80%, anul trecut. Rezultatele pozitive de pe piata locala sunt puse de
oficialii Germanwings si in seama revenirii economice din Germania.

“Economia
Germaniei este in crestere, asa ca apetitul pentru calatorii a crescut si el.
Pe Bucuresti impactul a fost bun si pentru ca in Germania locuiesc multi romani”,
spun oficialii Germanwings. “Si concertul Bon Jovi a atras turisti din
Germania. Chiar m-am intalnit intr-un restaurant din centru cu un grup de
turisti germani care au venit pentru acest concert in Romania si au profitat ca
sa faca si un scurt circuit turistic in regiune”, a spus Andreas Engel, PR Manager Germanwings.

Despre piata
romaneasca, Engel spune ca se asteapta sa isi mentina cresterea in anii
urmatori. “Cresterile numarului de pasageri nu vor veni de pe piatele mature,
asa ca vad cu siguranta majorari continue pe Romania”, spune acesta.
 

Compania a
marit in acest an frecventa zborurilor Bucuresti-Koln, de la 3 la 4 pe
saptamana.
 
Oficialii companiei Germanwing au prezentat si ce servicii
noi au introdus pentru a face fata unei piete in care “clientul isi doreste mai
mult” si unde incasarile din servicii suplimentare devin din ce in ce mai
importante, in conditiile cresterii costurilor.

Alegerea locurilor in avion este unul dintre noile servicii
introduse de compania din grupul Lufthansa. Pentru locurile standard pretul
este 8 euro, iar pentru cele mai bune locuri costul este de 15 euro. Compania ofera pentru 15 euro in plus si locuri in primele
10 randuri cu mai mult loc la picioare. In acest tarif sunt incluse si snaksuri
si bauturi la bordul aeronavelor.