Auto

De ce recurg producatorii auto la tehnologia smartphone

10 Mar, 10:23 • Redactia DailyBusiness
Producatorii auto vor sa creasca atractivitatea masinilor de oras prin intermediul tehnologiei smartphone, pentru a se impune pe piata automobilelor din clasa mini care a ajuns sa reprezinte aproape 10% din vanzarile de autovehicule noi, intr-o piata europeana marcata de criza.
De ce recurg producatorii auto la tehnologia smartphone


Opel Adam Rocks, Peugeot 108, Citroen
C1 si Toyota Aygo, care si-au facut debutul in aceasta saptamana la
salonul auto de la Geneva, sunt dotate cu ecrane multimedia mari,
care pot etala liste de piese muzicale sau harti stocate pe un
smartphone, potrivit unui articol Reuters preluat de Automotive News.

Astfel de functii au fost deosebit de
atractive in cazul masinilor mai scumpe, iar acum sunt incluse si pe
masinile urbane, adresate tinerilor interesati de tehnologie.

„Ceea ce reprezenta un element
destinat masinilor premium, este inclus acum pe piata masinilor cu
preturi mici si medii”, a declarat Dinesh Paliwal, director
general al Harman International, producatorul asa-numitelor sisteme
„infotainment”, conform Mediafax.


Citeste si:
Sistemul de urgenta eCall
pentru masini, obligatoriu din 2015