Auto

Mercedes si Audi reduc diferenta fata de liderul BMW pe piata auto premium

18 Aug, 10:27 • Redactia DailyBusiness
BMW, liderul mondial pe piata auto premium, a inregistrat o crestere de 10% a vanzarilor, la 1,03 milioane de unitati in primele sapte luni, in comparatie cu aceeasi perioada a anului trecut, dar diferenta fata de competitorii Mercedes-Benz si Audi scade
Mercedes si Audi reduc diferenta fata de liderul BMW pe piata auto premium

Este pentru prima oara in istoria
companiei germane cand vanzarile sub brandul BMW depasesc pragul de 1
milion de unitati dupa doar primele sapte luni ale anului.

Si vanzarile competitorilor BMW au
crescut semnificativ, relateaza Automotive News, potrivit Mediafax.  

Audi a vandut cu 11% mai multe automobile in
primele sapte luni din acest an fata de aceeasi perioada a anului
trecut, ajungand la 1,01 milioane de masini comercializate, datorita
cerererii ridicate pentru modelul A6.

De asemenea, vanzarile Mercedes au
urcat cu 13%, la 920.000 de unitati. Directorul de vanzari al
companiei, Ola Kaellenius, a explicat ca noile modele compacte si
SUV-uri contribuie decisiv la cresterea brandului.

Citeste si BMW vrea sa investeasca 1 miliard de dolari pentru o noua fabrica in Mexic