Cariere

Blue Point va angaja 50 de persoane in noul sau call center din Slobozia

05 Aug, 10:04 • Redactia DailyBusiness
Blue Point, una dintre cele mai importante companii românești de servicii call center, deschide la Slobozia primul său centru operativ din provincie. Extinderea în afara capitalei face parte din strategia de dezvoltare teritorială a companiei și vine pe fondul diversificării serviciilor oferite, a creșterii numărului de clienți și a solicitărilor acestora.
Blue Point va angaja 50 de persoane in noul sau call center din Slobozia

„Numărul tot mai mare de solicitări de servicii call center, venite din industrii precum auto, telecom, FMCG, din domeniul financiar-bancar și medical, ne-a determinat să creștem anul trecut echipa Blue Point din București cu aproape 100 de angajați. Deschiderea noului centru din Slobozia este un prim pas firesc în strategia noastră de dezvoltare la nivel național”, spune Violeta Roșu, managing partner Blue Point.

„Pentru extinderea Blue Point în Slobozia, am avut în vedere proximitatea față de București și numărul mare de tineri bine pregătiți care își doresc un loc de muncă stabil”.

Până la finalul anului, call center-ul Blue Point din Slobozia va avea 50 de angajați care vor oferi servicii pentru companii din industriile de telecomunicații, asigurări și FMCG. Centrul va furniza servicii de telesales, suport clienți, infoline și suport tehnic.

Noul call center este amplasat în centrul orașului Slobozia, are o suprafață de 300 de metri pătrați, cu posibilitate de extindere și poate acomoda până la 100 de persoane. Investiția în sediul din Slobozia este susținută din profitul companiei și din fondurile proprii ale asociaților și va fi recuperată în următorii doi ani.