English
Romanian
ro
Diverse

El este curajosul român care a plecat în Grecia cu un Tico. Detalii despre aventura sa în Thassos

27 Apr, 11:05 • Constantin Cristina
Un român a devenit celebru după ce a călătorit anul acesta de Paște în Grecia cu Tico. Mașina plină de pasageri și bagaje a ajuns până pe insula Thassos.

Un român a avut curajul să plece până în Grecia în vacanța de Paște conducând un Tico. Cu mașina plină de pasageri și de bagaje, toți și-au dorit să petreacă câteva zile pe insula Thassos, a informat gandul.ro.

Bărbatul a devenit celebru imediat după a sa aventură, după ce a făcut publice detaliile călătoriei pe grupul Forum Thassos.

Citește și: Șocul trăit de o familie de români, plecată în vacanță în Grecia. Cazarea rezervată este greu de descris în cuvinte. „Jegul și ponoseala sunt indescriptibile”

Curajosul român care a plecat în Grecia cu un Tico

„Am zis sa facem Paștele în insula Thassos de care auzisem numai lucruri bune și frumoase doar că este foarte aglomerată în sezon și ce poate mai potrivit decât să o vizitezi când nu e îmbulzeală. Ne-am pregătit rucsacurile, și berea și perna, făcut presiunea in anvelope că pentru drum lung, am luat toată emoția cu noi când mergem să descoperim un loc nou.

Noaptea este sfeșnicul meu când conduc, luna și steaua norocoasă sunt undeva acolo sus ne veghează drumul. Copiii dorm, Nadia este copilotul, pune cafea, îmi desface sticlă cu apă. Pot sa fac și singur lucrurile astea dar ea nu vrea sa doarmă, moțăie pe scaunul din dreapta și mă întreabă dacă sunt ok. Ne lăsăm purtați în conversații despre viață… despre lume…, despre cât de frumoasa este viața la vârsta asta, despre cât de norocoși suntem că ne cheltuim toți banii pe a descoperirii locuri noi și nu suntem nevoiți să-i dăm pe medicamente”, scrie în postare.

În Grecia cu Tico

S-a gândit la toate! A ales un drum scurt, preferat de mulți români care vizitează Grecia, prin Giurgiu-Vleiko Târnovo-vama Makaza. Românul a spus că a avut cazarea în satul Prinos, care se afla între două dealuri.

„Locuitorii de aici țin la liniștea lor și a celorlalți. Am luat-o seara la pas sa vedem sătucul și mare ne-a fost mirarea să vedem terasele după ora închiderii lăsate cu lucrurile la ușă fără teama de hoți. N-am văzut decât o mașină de poliție în capitala insulei și aia chiar în față secției de poliție. Așa ca impresie, că e greu sa spui o părere despre un loc după ce stai 4 zile.

E atât de frumoasă insula când toate înverzesc, e atât de frumoasă liniștea și cântecul păsărilor încât mi-a dat răspunsul la întrebarea: dece te-ai muta într-un astfel de loc și să locuiești acolo și când nu e sezon? Dacă ne mai ține Tico o vreme, sau încă o viață de-a lui, poate reușim să ajungem și la bălăceală in acest loc frumos numit Thassos. Vacanțe frumoase și ne vedem la vară în ….”, scrie românul proprietar de Tico.

Alte articole: Motivul inedit pentru care turiștii preferă să meargă în Grecia în septembrie. Cum se explică cererea cu 96% mai mare față de anul trecut