Aceasta este produsă local în fabrica din Ploiești și este deja disponibilă pe piață în mai multe variante de ambalaj: sticlă de 330 ml, sticlă de 500 ml, doză de aluminiu de 500 ml și draft în locațiile partenere din HoReCa. Potrivit companiei, noua bere răspunde tendinței în creștere a consumatorilor de a opta pentru beri premium accesibile.
Madrí Excepcional este un lager în stil mediteranean care completează portofoliul de branduri premium ale Bergenbier S.A. Lansată inițial în Regatul Unit în 2020, marca a cunoscut o creștere semnificativă, devenind în 2023 al doilea cel mai vândut brand de lager draught din segmentul berilor internaționale ca volum de vânzări. În România, berea este disponibilă atât individual, cât și în pachete promoționale de tip 5+1.
„Lansarea Madrí Excepcional este un pas important pentru Bergenbier S.A. și vine într-un moment de inflexiune pentru segmentul premium, unde vedem o tranziție tot mai evidentă a consumatorilor spre beri premium accesibile. România este una dintre piețele dinamice ale Europei Centrale și de Est, iar noi suntem unul dintre cei mai activi producători de bere din România, în materie de lansări. Madrí Excepcional este un pas important în creșterea categoriei, noul brand fiind un lager modern și urban, ce rupe tiparele tradiționale din segment. În plus, pentru partenerii noștri, noua marcă oferă o oportunitate excepțională de creștere și am încredere că va fi primită cu mare entuziasm atât de consumatori, cât și de clienți”, a declarat Mihai Voicu, General Manager Bergenbier S.A, potrivit Economica.net.
Strategia de marketing a companiei pentru Madrí Excepcional se concentrează pe inovație și pe atingerea unui public larg prin campanii neconvenționale.
„Madrí încapsulează spiritul inovator și se adresează consumatorilor care vor să iasă din tiparele berilor premium de pe piață. Vom avea o comunicare integrată, campanii neconvenționale, vom fi prezenți la cele mai importante evenimente urbane din România, unde promitem că experiențele vor fi excepționale!”, a afirmat Victor Teioșanu, Marketing Director Bergenbier S.A.
Bergenbier S.A. a fost fondată în 1994, iar marca Bergenbier, una dintre cele mai importante din portofoliul său, a fost lansată în anul următor. Astăzi, compania se numără printre primii trei producători de bere din România și operează o fabrică la Ploiești. Portofoliul său include mărci bine cunoscute, precum Bergenbier, Caraiman, Madrí Excepcional, Fresh, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc și Löwenbräu. De asemenea, Bergenbier S.A. importă și distribuie specialități internaționale, printre care Staropramen Dark, Leffe, Hoegaarden, Miller Genuine Draft, Corona și Franziskaner. Compania oferă și opțiuni fără alcool, cum ar fi Stella Artois 0.0% și Staropramen 0.0%.
Grupul Molson Coors Beverage Company, din care face parte Bergenbier S.A., este o companie listată la bursele din New York și Canada, operând prin diviziile Molson Coors America de Nord și Molson Coors Europe.