Farmec a deschis primul magazin de brand din afara Romaniei

14 Jul, 18:04 • Redactia DailyBusiness
Firma G2D SPC, partenerul elen al Farmec, deschide primul magazin de brand din Grecia, in Salonic, principalul oras din regiunea greaca Macedonia. 
Farmec a deschis primul magazin de brand din afara Romaniei


Magazinul dedicat
consumatorilor din piata elena pastreaza conceptul centrului
inaugurat in octombrie 2013 la Cluj-Napoca.

Produsele Farmec
sunt apreciate in randul consumatorilor greci, iar Salonic este cel
de-al doilea oras ca marime din Grecia, un centru universitar
important si fosta Capitala Europeana a Culturii din 2007. Acestea
sunt argumente valoroase care
ne determina sa credem ca orasul
Salonic este foarte potrivit pentru a gazdui
primul magazin de produse exclusiv Farmec din Grecia”, a spus
Mircea Turdean, directorul general Farmec.

Magazinul din
Salonic este primul de acest fel din Grecia, urmand ca in perioada
imediat urmatoare, conform strategiei partenerului companiei, sa
continue deschiderea de noi magazine partenere de brand si in alte
localitati importante.


Produsele Farmec
sunt prezente pe piata elena si in SPA-urile anumitor hoteluri,
precum cel al Hotelului Porto Carras 5* din Halkidiki, unde sunt
folosite in cadrul tratamentelor de infrumusetare oferite clientilor.

Farmec SA
Cluj-Napoca, cel mai mare producator roman de cosmetice, detine marci
recunoscute international, printre care Gerovital H3 Evolution,
Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital si
Farmec.


Produsele companiei
ajung in peste 30 de tari, principalele piete fiind: Japonia,
Ungaria, Polonia, Republica Moldova, Irak, Kuwait, Grecia, Canada. In
ultimii doi ani, strategia de export a fost concentrata pe
consolidarea distributiei in tarile vecine.

Principalul concurent al Farmec pe piata locala este brandul Elmiplant. Grupul elen Sarantis a anuntat in octombrie anul trecut ca va inchide fabrica de cosmetice Elmiplant din Romania, pe care a cumparat-o in 2007 de la fondatorii companiei, si va transfera productia in Grecia, pentru a sustine economia si exporturile Greciei. 

Prin inchiderea fabricii Elmiplant, Sarantis sustinea ca transfera in Grecia doar o mica parte a bussinesului din Romania, care va deveni centrul pentru cercetarea si dezvoltarea de produse in Europa Centrala si de Est (ECE), coordonat de fondatorul Elmiplant, Elena Cremenescu.