Finante-Banci

Gecad investeste jumatate de milion de euro in POS-urile inteligente inventate de doi romani

06 Apr, 10:47 • Redactia DailyBusiness
GECAD Group investeste peste jumatate de milion de euro in SymphoPay, start-up care propune magazinelor o solutie unica de POS-uri inteligente ce poate revolutiona modul in care se desfasoara comertul traditional.
Gecad investeste jumatate de milion de euro in POS-urile inteligente inventate de doi romani

SymphoPay, una dintre putinele initiative romanesti de tip FinTech
(tehnologii inovatoare care vor schimba industria serviciilor financiare) ar
urma sa aduca un
suflu complet nou modului in care se
desfasoara in prezent plata la POS in magazinele traditionale.

Astfel, cu
SymphoPay comerciantii si bancile partenere pot sa centralizeze intr-o singura
platforma integrata platile cu cardul prin POS-uri inteligente si sa utilizeze
aceste echipamente nu doar pentru operatiuni de plata, ci si, spre exemplu, pentru
actiuni de marketing.

Prin investitia in
SymphoPay ne propunem sa initiem o schimbare atat in domeniul serviciilor
financiare, cat si in comertul traditional. Am descoperit in SymphoPay acel
motor care poate duce o parte a serviciilor financiar-bancare locale la urmatorul
nivel tehnologic. Este un proiect indraznet, initiat de oameni cu experienta in
industria tranzactiilor financiare, ce pot scala solutia gandita la nivel
regional.
” spune Radu Georgescu, Partener Fondator GECAD Group.
In ecuatia comerciant
– cumparator – banca, POS-ul este singurul numitor comun si unicul punct de
interactiune a lor cu cei ce fac cumparaturi. SymphoPay isi propune sa schimbe
rolul acestuia dintr-un simplu cititor de carduri intr-un instrument inteligent
de marketing.
” spune Daniel Nicolescu, cofondator si Managing Partner
SymphoPay.

SymphoPay este in etapa premergatoare lansarii comerciale in
care principalul obiectiv este de a realiza integrarea cu primul val de
comercianti si cu primele banci.

Lansarea comerciala a platformei va avea loc
peste cateva luni. Compania a fost infiintata in 2015 de Daniel Nicolescu si
Sebastian Ionita, la dezvoltarea solutiei SymphoPay lucrand in prezent o echipa
de 10 oameni cu experienta vasta in domeniul tehnologiilor financiare si comertului
online.

Dupa SmartBill, investitia in SymphoPay este cea de-a doua
finantare a GECAD Group in companii din domeniul financiar din 2016. Printre alte
proiecte din portofoliul activ al fondului de investitii se numara Vector
Watch, Gluru si PawSquad.

Ce
este SymphoPay?

Am inceput sa lucram
la dezvoltarea platformei SymphoPay de la jumatatea anului 2015, atunci cand
ne-am dat seama ca putem oferi o solutie inovatoare pentru comertul actual din
Romania. SymphoPay isi propune ca printr-un parteneriat tripartit – comercianti,
banci, tehnologie – sa ofere beneficii importante atat jucatorilor din retail,
cat si bancilor. Astfel, magazinele traditionale vor avea o intelegere mai buna
asupra preferintelor si comportamentului cumparatorilor, ceea ce ii va ajuta sa
isi accelereze business-ul, iar institutiile financiar-bancare vor putea folosi
tehnologia SymphoPay pentru a creste interactiunea directa cu portofoliul lor
de clienti
„, explica Daniel Nicolescu.

Prin integrarea flotei de POS-uri cu casele de marcat si sistemele
tip CRM ale companiei, SymphoPay ofera o infrastructura simpla si rapida pentru
conturarea mesajelor si a ofertelor potrivite ce pot transforma clientii
ocazionali in parteneri fideli ai comerciantilor.

Comerciantii care opteaza pentru solutia integrata SymphoPay
vor beneficia de POS-uri de ultima generatie (fixe sau mobile) ce vor fi
conectate la panoul central de administrare SymphoPanel prin intermediul caruia
se pot vizualiza in timp real informatii despre plati, pot defini campanii de
marketing si pot accesa rapoarte si analize aferente acestora.

Pentru banci, unul dintre beneficiile colaborarii cu
SymphoPay este reducerea costurilor de operare asociate POS-urilor (achizitie,
mentenanta lunara, comunicatie). In acelasi timp, pot beneficia de o platforma
ce le faciliteaza colaborarea cu comercianții parteneri și integrarea facillă a
campaniilor de marketing.