. „Daca ar fi sa o facem o radiografie mai
onesta, trebuie sa ne intoarcem la niste valori. Inainte de criza, in 2008, am
validat valorile de leadership ale Altex in sectorul de electrice si
electrocasnice. S-a bazat pe extinderea de magazine, intelegerea nevoii
consumatorilor de suprafete mai mari, pe creditul cu buletinul, ce a
reprezentat atunci o necesitatea. Incepand cu 2009, discursul s-a schimbat.
Piata a fost inundata de vesti negative, de o atitudine mai degraba panicarda. (…)Strategia cea mare este de a creste intensiv in
locatiile existente. Compania Altex este in schimbari semnificative, se innoieste
in procese si servicii pentru ca vrem sa crestem volumele scazind preturile si imbunatatind
serviciile. Chiar daca anunturile noastre legate de noi deschideri au mai
lipsit in ultima perioada, nu inseamna ca magazinele existente nu au fost imbunatatite,
reduse sau extinse in functie de nevoi.”
Integral
in Money.ro.