Programul „Prima fabrica”, lansat la Indagra

29 Oct, 12:30 • Redactia DailyBusiness
Aproape 112.000 de credite au fost acordate timp de cinci ani in Programul Prima Casa. Prin Prima masina se urmareste vanzarea a 20.000 de autovehicule pe an. Eurodac lanseaza, la Indagra 2014 (29 octombrie - 2 noiembrie), Programul Prima fabrica pentru stimularea dezvoltarii afacerilor romanesti.
Programul Prima fabrica, lansat la Indagra

Practic, la
achizitionarea unei linii de productie, IMM-urile vor primi un pachet
de servicii care include instalare, punere in functiune, garantie si
service post garantie.

Totodata, un inginer Eurodac se va reloca,
timp de doua saptamani, in fabrica beneficiarilor, pentru a asigura
functionarea optima a liniei de productie.

Compania va oferi
consultanta specializata pentru a optimiza spatiul disponibil si a
elimina pierderile generate prin materie prima, ambalaje sau produse
neconforme.
Participantii la
targ care vor vizita standul Eurodac de la Indagra (Romexpo,
Pavilionul central, nivel 0, stand A11) vor afla care sunt conditiile
pentru a fi beneficiari ai Programului Prima fabrica.

Firmele de mici
dimensiuni din Romania nu indraznesc sa se gandeasca decat la
mentinerea afacerii la nivelul actual, potrivit Cartei albe a
IMM-urilor lansata in 2014. Prima fabrica, programul initiat de
Eurodac, inseamna o schimbare de paradigma in industrie.

Doar 5%
dintre oamenii de afaceri romani detinatori ai unor IMM-uri isi
propun o crestere rapida in viitorul apropiat. Cei mai mari dusmani
ai afacerilor mici sunt fiscalitatea excesiva, inflatia, scaderea
cererii interne si birocratia. In acest climat deloc incurajator,
Eurodac vine sa le ofere IMM-urilor un sprijin in dezvoltarea lor pe
termen lung, prin preturi competitive pentru liniile de productie si
consultanta personalizata.

„Prima casa si
Prima masina le ofera tinerilor sansa sa cumpere ceea ce isi
doresc. Dar, in termeni economici, acesti tineri investesc in
pasive, adica in bunuri sau servicii care nu iti aduc ulterior alti
bani. Eurodac le ofera tinerilor intreprinzatori posibilitatea sa
investeasca in active, adica bunuri, in cazul nostru linii de
productie, care ulterior le vor asigura bunastarea si dezvoltarea
afacerii. Este o schimbare de optica, una sanatoasa pentru toata
economia”, a explicat Dragos Stoica, director de vanzari la
Eurodac.

Eurodac este o
companie care produce echipamente industriale moderne personalizate
dupa cerintele clientului si distribuie utilaje
de la companii internationale. Practic, Eurodac furnizeaza utilaje
automate pentru productie si fabrici la cheie pentru productia de
serie – ambalare, procesare, transport, manipulare, etichetare.
Printre clientii Eurodac se numara Saint
Gobain, Hella Group KGA Huek & Co, Heidi Chocolate, Intersnack,
Angst, Pioneer, Nestle, Deutek, Lukoil, Dacia-Renault sau Continental
Automotive.

La standul Eurodac
din cadrul expozitiei All Pack (sectiune destinata ambalajelor,
materiale, masini si echipamente specifice, din cadrul Indagra),
vizitatorii vor putea vedea o masina de ambalat prafoase, un
infoliator si sisteme germane pentru inscriptionare industriala.