Finante-Banci

Topul asiguratorilor care investesc cel mai mult in publicitate

03 Apr, 11:17 • Redactia DailyBusiness
Topul companiilor de asigurari cu cel mai mare volum de publicitate din primul trimestru este condus de grupul Gothaer, cu 1.016 reclame difuzate in principal la TV.
Topul asiguratorilor care investesc cel mai mult in publicitate

ING Asigurari a inregistrat in perioada 1 ianuarie -31 martie, 305 de reclame. City Insurance este prezent in top cu 107 reclame, urmat de Omniasig cu 105 reclame si 4 Life Direct cu 82 de reclame.

[img=4788][/img] Carpatica Asig este pe locul sase, la egalitate cu Allianz, fiecare avand cate 54 de reclame. Saftey Broker a inregistrat 46 de reclame, BCR Asigurari, 23 de reclame, iar Astra Asigurari, 8 reclame, releva datele Mediatrust.

Compania prezinta si topul aparitiilor in mass media ale companiilor de asigurari.

Astfel, Carpatica Asig, prezenta pe piata
asigurarilor din 1996, ocupa primul loc in topul companiilor cu cele mai multe aparitii in mass media –
3.763 de materiale, in primele trei luni ale anului 2014.

Intrata pe piata din 1991, Astra
Asigurari ocupa locul doi in clasament cu 2.724 de materiale. Locul trei este ocupat de Aviva care a
inregistrat 1.067 de materiale.

Compania de asigurari Omniasig este pe locul patru in top cu
905 de materiale, urmata de Allianz-Tiriac, cu 518 materiale.

Asirom este prezenta in
clasament cu 427 de materiale, Euroins a inregistrat 412 materiale, iar Uniqa 353 de materiale.
Din clasament mai fac parte Groupama cu 334 materiale, Aegon 274 materiale, Generali Asigurari
cu 238 materiale, ING Asigurari cu 211 materiale, BCR Asigurari cu 195 materiale, Alico cu
167 materiale si City Insurance cu 161 materiale.

Printre sursele care au publicat cele
mai multe materiale despre companiile de asigurari in
perioada 1 ianuarie – 31 martie 2014,
se numara 1asig.ro cu 297 de articole, Ziarul Financiar cu 221 materiale, Digi 24 cu 325 materiale
difuzate si Europa FM cu 76.

Analiza a luat in calcul publicatiile
tiparite si online, posturile de radio si TV monitorizate de Mediatrust in perioada 1 ianuarie –
31 martie 2014. 

Pentru vizibilitatea in publicitate
raportul a luat in calcul rezultatele monitorizarii a peste 17.989 de reclame difuzate in
intervalul de timp 1 ianuarie – 31 martie 2014, la 20 de posturi de
televiziune, 12 posturi de radio si 200
de publicatii centrale, la categoria Finante.

Mediatrust Romania a fost infiintata in
1999 si furnizeaza servicii de monitorizare catre companii romanesti si straine. Compania
este membra din 2004 a FIBEP, principala organizatie internationala a agentiilor de
monitorizare, iar din octombrie 2010 este detinuta in proportie de 100% de IMM – Institute of Media
Monitoring Polonia.

Clientii companiei provin din cele mai diverse sectoare ale pietei, de la
domeniul financiar la telecom, IT, farmaceutic, energie, gaze naturale, petrol, educatie, sport,
cultura, showbiz, politic.