Internet/New Media

Entersoft Romania: In 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel putin 30% decat in 2015

22 Mar, 16:38 • Redactia DailyBusiness
Entersoft România are ca obiectiv, pentru 2016, o creștere cu cel puțin 30% a cifrei de afaceri și o creștere a profitului cu un procent de două cifre. La nivelul anului 2015, afacerile companiei au depășit o jumătate de milion de euro, iar performanțele companiei s-a îmbunătățit semnificativ, profitul dublându-se comparativ cu anul anterior.
Entersoft Romania: In 2016, avem ca obiectiv afaceri mai mari cu cel putin 30% decat in 2015

„În
2015 bugetele companiilor s-au deblocat în ultimul trimestru, ceea ce ne-a
oferit un start foarte bun în 2016. Alături de echipa de consultanți unde avem
planuri de creștere cu cel puțin 20% în acest an, dorim să aducem în portofoliu
clienți din cât mai multe industrii, continuând astfel tendința anului trecut”,
spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.
 

În
2015, principalul atu al Entersoft a fost diversificarea ofertei de soluții
software de business și găsirea de soluții de finanțare pentru clienți săi.
 

„Practic,
anul trecut,  la peste 50% dintre
clienții noștri am venit și cu soluția de finanțare a proiectelor, fie că a
fost vorba despre versiunile SaaS, PaaS și în cloud ale Entersoft, fie că am
optat împreună pentru leasing operațional ori ne-am ajutat clienții să acceseze
fonduri europene pentru investiții inclusiv în infrastructură IT și sofware”,
spune Cristi Cozic, Country Manager Entersoft România.
 

În
2015, activitatea Entersoft România a fost împărțită aproape la paritate între
extinderea proiectelor la clienți existenți precum JTI România, participarea la
proiecte multinaționale precum cele de la Interallis sau Vans, alături de
companiile din Grup, dar și derularea de proiecte la clienți noi precum Editura
ALL, Meritstahl, Salice, Update Advertising, KXL, Edirura Univers Enciclopedic
Books, Bioenergy Suceava, Ideal Publicity sau FLD (Fashion Lifestyle and
Distribution), compania care importa celebrele produse sport Vans.

Un rol
important l-au avut în 2015 și principalii parteneri Entersoft din țară și din
Republica Moldova – BMM Consulting (Cluj), Maart Software (București), Softnet
Consulting (Timișoara) și Wippo IT (Chișinău).
 
 

Piața soluțiilor de afaceri –
tendințe Entersoft
 

Entersoft
are operațiuni în nouă țări din Europa și Orientul Mijlociu, urmând să-și
extindă activitatea în încă două țări în cursul anului 2016. În prezent, grupul
are 2.500 de proiecte în desfășurare, acoperind toate domeniile de activitate
din sectorul privat. Printre companiile mari care beneficiază de soluții
Entersoft se numără JTI, Editura Litera, elefant.ro, CaliVita în România,
L”Oreal, Calzedonia și AstraZeneca în Grecia, Vinprom în Bulgaria și EMAAR în
Emiratele Arabe Unite.
 

„Deși
există diferențe în ritmul de dezvoltare și o specificitate proprie fiecăreia
dintre cele nouă piețe unde Entersoft este prezentă, există câteva tendințe pe
care le-am constatat în ultimul an. În primul rând, datorită creșterii
accelerate a gradului de utilizare a dispozitivelor mobile pentru îmbunătățirea
vânzărilor, a experienței clienților și a serviciilor, managerii doresc tot mai
mult să aibă acces la soluții puternice de tip Business Intelligence (BI) și de
urmărire a obiectivelor companiei (așa-numiții KPI). Totodată, în 2015 am
constatat o înclinație a firmelor românești și nu numai către adoptarea de
soluții cloud pentru IaaS (Infrastructure-as-a-Service), PaaS
(Platform-as-a-Service) și SaaS (Software-as-a-Service) pentru a diminua
investiția inițială necesară și pentru a menține flexibilitatea costurilor”,
explică Mihalis Bakouris, International Business Development Director.
 

Mai
mult, companiile tind să opteze tot mai mult pentru folosirea resurselor
proprii în procesul de distribuție sau în alte operațiuni comerciale, alături
de soluții eficiente de Van Sales si mobile SFA. Astfel se obțin totodată timpi
mai mici de operare și mai puține erori în procesele comerciale, ceea ce
contribuie în final la creșterea veniturilor și profitului.