Internet/New Media

O aplicatie care nu a produs niciodata bani, evaluata la 10 miliarde $

31 Jul, 17:07 • Redactia DailyBusiness
Compania Snapchat, care a realizat o aplicatie prin intermediul careia mesajele si fotografiile se autodistrug, este in negocieri cu mai multe companii chineze pentru o investitie care ar putea sa ridice valoarea acesteia la o suma de 10 miliarde de dolari, informeaza huffingtonpost.com.
O aplicatie care nu a produs niciodata bani, evaluata la 10 miliarde $

Valoarea atat de mare a Snapchat este specifica industriei de telecomunicatii din SUA, insa The Huffington Post atrage atentia
ca aceasta companie a avut pana in prezent venituri de 0 dolari.
Potrivit Bloomberg, un grup de investitori, intre care se
afla si Alibaba, versiunea chineza a retailerului Amazon, este interesat de
achizitionarea acestei aplicatii, transmite Mediafax.

Snapchat a intrat in atentia internationala a media dupa ce
atat Facebook, cat si Google au facut oferte de 3 miliarde de dolari, respectiv
4 miliarde de dolari pentru a cumpara aceasta aplicatie. Insa, Snapchat a
refuzat ambele oferte.

In luna mai, Federal Trade Commission a anuntat ca a incheiat un acord cu compania Snapchat, pe care a acuzat-o ca isi insala utilizatorii in privinta caracterului efemer al „snaps”-urilor
publicate (fotografii, mesaje video, mesaje text), despre care se presupune ca ar trebui „sa dispara pentru totdeauna” in mai putin de 10 secunde.
Snapchat a neglijat mai ales sa ii informeze pe utilizatori in legatura cu
faptul ca „snaps”-urile pot fi salvate pe termen nedeterminat,
utilizand alte aplicatii. Acest serviciu pentru telefoane inteligente a devenit foarte
popular dupa lansarea sa în septembrie 2011. Insa succesul sau a generat multe ingrijorari, pentru ca aplicatia poate sa ofere adolescentilor o falsa impresie
de securitate atunci cand isi publica fotografiile.