Internet/New Media

Remax a investit 100.000 euro intr-un sistem informatic adaptat pietei imobiliare locale

11 Nov, 17:25 • Redactia DailyBusiness
Remax România a investit 100.000 de euro într-un nou sistem online dedicat atât agenților din cadrul rețelei cât și clienților acestora.
Remax a investit 100.000 euro intr-un sistem informatic adaptat pietei imobiliare locale

Pachetul
integrează o platformă CRM, o aplicație mobilă și o nouă interfață a site-ului
oficial, iar investiția a fost realizată pe plan local pentru a răspunde
special cerințelor pieței românești de real-estate.

„Chiar dacă Remax, la nivel global, în cele
97 de piețe pe care activează, beneficiază deja de un sistem asemănător folosit
și pe plan local până în acest moment, aplicabilitatea acestuia pentru România
nu este suficient. De aceea, am considerat necesară implementarea unui sistem
integrat propriu, perfect adaptat pieței locale și nevoilor agenților români”,
a declarat Răzvan Cuc, Director Regional Remax România.

Noul sistem integrează o platformă CRM (Customer
Relationship Management), o aplicație mobilă pentru agenți, un pachet de
comunicații e-mail și un website pentru promovarea listărilor și a agenților.

Totodată, platforma este un instrument de marketing, care permite
realizarea instantă a materialelor de promovare pentru proprietăți și
promovarea lor în toată baza de date de clienți, precum și multe alte facilități
de promovare.

De asemenea, aplicația permite inițierea
apelurilor telefonice sau a e-mailurilor, facilitând astfel colaborarea între
agenți atât la nivel național, cât și la nivel global, sistemul fiind integrat
cu cel internațional și tradus automat în peste 33 de limbi.

Astfel, agenții
locali vor avea acces la peste 1 milion de proprietăți listate în platforma
globală și peste 100.000 de agenți Remax din 97 de țări, alături de care pot
desfășura tranzacții în colaborare.

„Practic, aplicația le va permite agenților să
devină independenți pe teren și să își controleze activitățile zilnice direct
din smartphone. În plus, sistemul are un rol important în eliminarea
redundanței, fiecare informație introdusă în aplicație fiind sincronizată și
centralizată in CRM, iar ulterior, livrată sub formă de rapoarte cu scopul de a
evalua și optimiza activitatea fiecăruia”, a completat reprezentantul
companiei.

Potrivit acestuia, din noul sistem nu lipsește
nici website-ul remax.ro, noua interfață
fiind concepută în proporție de 80% pentru promovarea proprietăților listate de
către agenții Remax și 10% pentru promovarea individuală a agenților.

Astfel,
fiecare agent înscris în rețea va beneficia de o pagină proprie, în cadrul
căreia va avea posibilitatea de a-și încărca propriul videoclip de prezentare,
dar și un portofoliu de proprietăți tranzacționate și active.

De asemenea,
website-ul va pune accent pe promovarea rețelei de francize Remax și va deveni
principalul instrument de recrutare al noilor agenți.
 
 

Dedicat în principal agenților români înscriși
în rețeaua Remax, noul sistem va fi disponibil pe baza unui abonament lunar în
valoare de 15 euro.

Sistemul a fost dezvoltat în parteneriat cu
REBS, o companie de software din Cluj-Napoca, iar implementarea proiectului a
durat 10 luni.