Lifestyle

Aplicatia pentru mobil Foodpanda a fost descarcata de 5 milioane de utilizatori

28 Oct, 17:35 • Redactia DailyBusiness
Foodpanda, impreuna cu brandurile afiliate hellofood si Delivery Club, a depasit recent pragul de 5 milioane de descarcari ale aplicatiilor pentru mobil. In ultimele luni, compania s-a concentrat in mod special pe zona de mobilitate, dupa lansarea noii generatii de aplicatii mobile pentru comenzile de mancare, in iulie 2014.
Aplicatia pentru mobil Foodpanda a fost descarcata de 5 milioane de utilizatori

Aplicatia este disponibila gratuit pentru dispozitivele iOS,
Android si Windows Phone din peste 40 de tari de pe 5 continente. Aceasta este
prezenta in App Store, Google Play si Windows Phone Store.
 

Numarul comenzilor inregistrate de pe mobil a crescut
constant de la lansarea primei versiuni a aplicatiei, in 2013. Arabia Saudita,
Rusia, Brazilia si Romania sunt tarile in care majoritatea utilizatorilor
prefera sa comande mancare prin intermediul aplicatiei mobile, peste 60% din
comenzile din aceste tari fiind inregistrate via smartphone. La nivel global,
aplicatia Foodpanda a fost descarcata in special pe dispozitivele Android, 62%
dintre instalarile aplicatiei Foodpanda/Hellofood fiind realizate pe
telefoanele care ruleaza acest sistem de operare.
 

In special in Africa, Europa de Est si America Latina, numarul
descarcarilor aplicatiei pentru dispozitive Android este semnificativ mai mare
decat cel pentru iOS. Cu toate acestea, utilizatorii Apple par a fi clientii cu
apetitul cel mai mare – in toate regiunile in care Foodpanda/Hellofood este
prezenta (Asia, Europa de Est, Orientul Mijlociu, Africa si America Latina),
numarul comenzilor de mancare realizate de pe dispozitive iOS este mai mare decat
cel al comenzilor de pe dispozitivele Android.
 

Ralf Wenzel, Co-Fondator si managing director al grupului Foodpanda,
considera ca pragul de 5 milioane de descarcari ale aplicatiei este o dovada a
faptului ca viitorul va fi reprezentat de mobilitate: „Traim in vremuri revolutionare,
in care oamenii incep sa petreaca din ce in ce mai mult timp in fata ecranului
telefonului mobil decat in fata televizorului sau a calculatorului, in special in
tarile in curs de dezvoltare. Telefonul mobil este cel mai important canal de
acces pentru dezvoltarea serviciilor online. Viitorul comenzilor de mancare va fi reprezentat de mobile,
iar pozitionarea noastra este cea mai potrivita pentru aceasta tendinta”.
 

Foodpanda.ro colaboreaza, in prezent, cu peste 300 de
restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca, Timisoara, Iasi, Brasov, Constanta,
Arad, Ploiesti, Oradea, Galati si Sibiu, fiind lider de piata pe sectorul
platformelor online pentru comenzi de mancare din Romania.
 

Foodpanda, impreuna cu brand-urile afiliate Hellofood si
Delivery Club, este grupul lider al platformelor online de comenzi de mancare,
activ in peste 40 de tari de pe patru continente. Compania le ofera
restaurantelor posibilitatea de a deveni mai vizibile in mediul online si
mobil, punandu-le la dispozitie tehnologii aflate in permaneta evolutie.