Lifestyle

Cât de mult cresc vânzările în preajma sărbătorii Sfinților Arhangheli Mihail și Gavriil

06 Nov, 17:25 • Redactia DailyBusiness
Sărbătoarea Sfinților Arhangheli Mihail și Gavriil este una dintre cele mai importante în calendarul creștin-ortodox românesc și este, totodată, cea care marchează debutul sezonului cadourilor de iarnă. În ceea ce privește darurile oferite, cel mai adesea, oamenii se orientează spre buchete de flori și aranjamente florale speciale.
Cât de mult cresc vânzările în preajma sărbătorii Sfinților Arhangheli Mihail și Gavriil

Astfel, Florăriile Magnolia estimează
că pe 8 noiembrie, în zi de sărbătoare pentru România, și în zilele care o
preced, comenzile online vor crește cu circa 70%, față de aceeași perioadă a
anului trecut.

Mai mult, vânzările offline sunt de șapte-opt ori mai mari decât
într-o zi normală.
 

În ceea ce privește ponderea pe orașe, Capitala este cel mai
important, reprezentând aproximativ 30% din comenzile online înregistrate la
nivel național. București este urmat de Cluj-Napoca, Constanța, Brașov, Iași,
Timișoara, Târgu-Mureș și Baia Mare. În ciuda creșterii vânzărilor, este
așteptată o menținere a raportului între bărbații și femeile care cumpără, cei
dintâi reprezentând 60% din totalul comenzilor.

Totuși, în medie, românii
investesc aproximativ 200 de lei per comandă, iar în astfel de momente festive,
cum se întâmplă și în preajma Crăciunului, suma aceasta se mărește cu câteva
zeci de procente.

„Cu o
săptămână înainte de evenimente de acest fel începe să crească numărul de
comenzi online și offline, iar apogeul este atins în seara de dinainte”, a declarat Ioana Molnar, cofondator Florăriile Magnolia.

Magnolia este una dintre cele mai longevive florării din
România, existând pe piață de aproape două decenii și din 2001
pe Internet.