Lifestyle

Cum va influenta Cupa Mondiala din Brazilia vanzarile de mancare online in Romania

11 Jun, 15:55 • Redactia DailyBusiness
Microbistii romani care prefera sa urmareasca meciurile acasa, in fata televizoarelor, comanda de cele mai multe ori meniuri de tip fast-food.
Cum va influenta Cupa Mondiala din Brazilia vanzarile de mancare online in Romania


Reprezentantii
Foodpanda, cea mai mare platforma de comenzi de mancare din Romania,
se asteapta la o crestere de pana la 25% a comenzilor pentru shaorma,
pizza si mancaruri chinezesti in timpul Campionatului Mondial de
Fotbal de anul acesta, din Brazilia.

Top trei cele mai
comandate preparate in serile cu meciuri importante, precum finala
Champions League sau finala Europa League, au fost, in ordine, pizza,
mancarea chinezeasca si fast-food, in special shaorma.

Suma medie cheltuita
de microbistii care comanda de pe Foodpanda in timpul meciurilor se
ridica la circa 30 de lei, iar cea mai mare comanda plasata pe
platforma in timpul meciurilor s-a ridicat la 120 lei, pentru
preparate chinezesti.

Majoritatea celor
care comanda de pe Foodpanda in timpul meciurilor aleg preparate care
se potrivesc cel mai bine cu berea, ba chiar, de multe ori, profita
de meniurile speciale ale restaurantelor, care includ si bauturi,
alaturi de mancare”, declara Dan Macarie, country manager Foodpanda
Romania.

Acesta sustine ca se
asteapta la o crestere a comenzilor de mancare in timpul
Campionatului Mondial de Fotbal, ce va avea loc intre 12 iunie si 13
iulie, mizand pe clientii care, din cauza orelor tarzii de
desfasurare ale meciurilor, vor prefera sa le urmareasca de acasa,
alaturi de familie si prieteni.

Intrata pe piata
romaneasca in septembrie anul trecut, Foodpanda.ro colaboreaza, in
prezent, cu peste 200 de restaurante din Bucuresti, Cluj-Napoca,
Timisoara si Iasi, fiind lider de piata pe sectorul platformelor
online pentru comenzi de mancare din Romania. Printre concurenti se
afla Oliviera.

Citeste si Cati bani cheltuim pe mancarea comandata acasa si la birou