Lifestyle

Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al 9-lea an consecutiv

22 May, 11:17 • Redactia DailyBusiness
Louis Vuitton este cel mai valoros brand din lume pentru al noualea an consecutiv, inregistrand o crestere de 14%, la 25,9 miliarde de dolari, fata de 2013, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat anual de compania de cercetare Millward Brown.
Louis Vuitton este cel mai valoros brand de lux din lume pentru al 9-lea an consecutiv

Valoarea primelor 10 branduri de lux a
crescut cu 16%, la 111 miliarde de dolari, companii ca LVMH Moet
Hennessy Louis Vuitton si pana la Burberry Group avand ca prioritate
exclusivitatea produselor lor, transmite Bloomberg, potrivit Mediafax.

Hermes, producatorul francez al
gentilor Birkin, detinut partial de LVMH, a inregistrat la randul sau
o crestere de 14% a valorii brandului, la 21,8 miliarde de dolari, si
s-a plasat pe pozitia a doua.

Gucci, detinut de compania Kering,
competitor direct al Vuitton, s-a plasat pe pozitia a treia, cu o
crestere de 27%, la 16,1 miliarde de dolari.

Google a devenit cel mai valoros brand din lume, devansand rivalul Apple, care a detinut acest titlu timp de trei ani consecutiv, potrivit unui top al brandurilor la nivel global realizat de firma de publicitate si cercetare Millward Brown.

Valoarea brandului Google a crescut anul trecut cu 40%, la 159 de miliarde de dolari, in timp ce Apple a consemnat un declin de 20%, la aproape 148 miliarde de dolari.