O americancă a devenit rapid virală pe rețelele de socializare după ce a postat un videoclip în care avertizează, cu un ton aparent serios, că România nu e locul potrivit pentru cei care țin cont de calorii, notează Click!
Te-ar mai putea interesa: Nota de plată exorbitantă plătită de o turistă în insula grecească Mykonos. 1000 de euro pentru trei feluri de mâncare, 350 de euro doar pentru un peşte
Clipul a fost distribuit masiv de mii de utilizatori, fiind apreciat pentru sinceritatea dezarmantă și umorul fin cu care promovează România – nu prin peisaje sau castele, ci prin farfuriile pline de mâncare delicioasă.
Iată ce a spus americanca într-un filmuleț publicat pe Facebook:
„O să-ți spun chiar acum: dacă încerci să renunți la pâine, brânză, orice tip de lactate sau carne, să numeri caloriile, nu veni în România! Nu veni! Pentru că nu vei putea să te controlezi, având în vedere cât de delicioasă este mâncarea aici.
Mici? Te rog. Langoș? Da, te rog. Telemea? Da, te rog. Sarmale, țuică, gogoși, zacuscă, cozonac? Da, te rog”, spune ea, în timp ce oferă, pe rând, lista de preparate care i-au cucerit papilele gustative.
Prin câteva fraze simple și un zâmbet autentic, femeia a reușit să exprime ceea ce românii știu deja, dar primesc cu și mai multă mândrie când vine din partea unui străin: că bucătăria tradițională românească este bogată, savuroasă și irezistibilă.
Clipul postat de ea a fost intens distribuit pe Facebook, atrăgând mii de aprecieri și comentarii din partea celor care s-au regăsit în mesaj. Mulți au felicitat-o pentru felul inedit în care a ales să promoveze România, subliniind că avem nevoie de mai multe voci ca a ei pentru a scoate în evidență lucrurile autentice care ne definesc.
Nu castelele, tradițiile sau traseele montane sunt în prim-plan, ci micii, sarmalele și cozonacul – iar reacțiile publicului arată că uneori, cele mai puternice forme de promovare vin din gesturi simple, oneste și presărate cu umor.
Te-ar mai putea interesa: Adolescenții americani și prietenii virtuali. AI devine confidentul unei generații