Media & Advertising

Agentia de branding Storience deschide un birou la Londra

07 Oct, 14:34 • Redactia DailyBusiness
Agentia de branding Storience si-a extins prezenta in plan international prin deschiderea unui birou la Londra la finalul lunii septembrie 2014.
Agentia de branding Storience deschide un birou la Londra

Decizia a venit in urma finalizarii unui proiect de rebranding in Anglia, ocazie cu care proprietarii agentiei – Adriana si Stefan Liute (foto) – au constatat ca pot concura pe mult mai matura si mai sofisticata piata britanica.

„Marea Britanie e cea mai dezvoltata piata de branding din Europa si ne-am dorit mereu sa activam acolo. Clientul pentru care am lucrat ne-a incurajat sa deschidem un birou local. Pentru a deservi cu succes clientii britanici e important sa luam pulsul pietei locale, asa ca infiintarea unui birou Storience la Londra ni s-a parut o decizie fireasca. In acelasi timp, experienta din Marea Britanie ne va ajuta sa oferim solutii tot mai bune si clientilor nostri din Romania”, spune Adriana Liute, managing partner Storience.

Storience are deja un reprezentant local in Marea Britanie. Din rolul de client service director, Ioana Jago contribue atat la atragerea de clienti noi, cat si la gestionarea relatiilor cu acestia. Ioana lucreaza in marketing de 12 ani, dintre care ultimii 8 in Londra, si a gestionat numeroase proiecte de rebranding din postura de client. Rebrandingul realizat de Storience in Marea Britanie a fost coordonat de ea. Proiectul va fi facut public de client in cursul acestei luni.

Adriana si Stefan Liute cred ca prezenta comerciala in Marea Britanie le va crea noi oportunitati si in restul Europei Occidentale. De altfel, al doilea client al biroului londonez este Universitatea din Geneva, pentru care Storience va crea identitatea vizuala si prezenta web a unui proiect cultural.

„Ne-am dorit mult aceasta experienta internationala pentru ca ea ne ajuta sa crestem si sa evoluam profesional. Credem ca atunci cand faci ce iti place si faci bine, succesul financiar vine de la sine”, spune Stefan Liute, strategy director Storience.

Agentia a fost infiintata in 2012, numarand pana acum 40 de clienti in portofoliu.