Media & Advertising

Agentia Pastel a angajat 5 persoane si vrea sa se extinda in regiune

10 Mar, 15:21 • Redactia DailyBusiness
Agentia de comunicare Pastel a angajat 5 persoane, pentru crearea si implementarea de campanii de comunicare integrate pentru inca 10 clienti nou intrati in portofoliul companiei.
Agentia Pastel a angajat 5 persoane si vrea sa se extinda in regiune

Pe langa cresterea numarului de conturi
gestionate, nevoia de extindere a echipei a venit si in urma
dezvoltarii ariei de servicii oferite clientilor.

Pe parcursul anului 2013, Pastel a
castigat mai multe licitatii desfasurate pe piata de advertising
locala si regionala: BEKO, Colgate-Palmolive, Gano Excel, JTI, kika,
Nissan, Renault, Royal Canin, Syngenta, TCC Global. De asemenea, anul
trecut agentia a extins colaborareacu Avon Cosmetics Romania, pe zona
de field events, si cu Mondelez, la nivel regional.

Ramon Gorjanu-Radu, happy art director,
are expertiza in productie cinematografica, fiind absolvent al unui
Master in Scenografie la UNArte, Bucuresti si al unei burse de studii
in cadrul Aristotle University, Thessaloniki, Grecia School of Drama.
In cei 7 ani de experienta in cinematografie si advertising, Ramon a
realizat zeci de spoturi publicitare in domenii ca banking, telecom,
FMCG si turism.

Catalina Badiu, curious graphic
designer, si-a obtinut specializarea in cadrul unui Master in
Foto-Video & Prelucrarea imaginii la Universitatea de Arte George
Enescu, Iasi. A acumulat in 5 ani experienta in domeniul tipografiei.

Alma Ghiulea, dynamic account si
Andreea Mirica, magnetic account, se alatura echipei cu experienta in
comunicare jurnalistica, realizata in cadrul unor redactii in online
(stirileprotv.ro, dcnews.ro), TV (Antena 1) si in radio (Radio
Bucuresti, Radio Romania Cultural). Abilitatile lor le recomanda
pentru gestionarea proiectelor de comunicare si organizare de
evenimente.

Ana Velea, noul organized office
manager al agentiei, are in spate zece ani de experienta in piata de
advertising, atat in departamentul Client Service cat si in cel
Administrativ/ Financiar.

“Cresterea numarului de angajati ai
agentiei face parte dintr-un proces de extindere strategica la
nivelul intregului business si de dezvoltare la nivel regional pe
care o avem in plan pentru acest an”, spune Dana Nae Popa,
realistic managing partner and business developer Pastel.

Procesul de recrutare continua pentru
completarea pozitiilor strategice care vor ajuta la o reorganizare
operationala si mai eficienta a departamentelor actuale ale agentiei.

Pastel este agentia de comunicare
integrata specializata in crearea de experiente de brand. Compania a
fost infiintata in 2006 de catre Ioana Mucenic si Dana Nae Popa, la
vremea respectiva studente in ultimul an. Agentia are in prezent 30
de angajati si o cifra de afaceri care depaseste 1 milion de euro.
Agentia ofera atat servicii specializate (in-store, PR, design,
evenimente), cat si servicii integrate (campanii de comunciare 360 la
nivel local si regional).

Citeste si Top agentii de PR 2013