Media & Advertising

Cine a castigat licitatia de media pentru rebrandingul Romtelecom

17 Apr, 10:24 • Redactia DailyBusiness
Licitatia de media Romtelecom / Cosmote ar fi intors contul in aceeasi companie de media care administra serviciile si inainte de pitch.
Cine a castigat licitatia de media pentru rebrandingul Romtelecom

Potrivit unor surse adplayers din piata, este vorba de
agentia Media Investment, parte a The Group.

Din informatiile de pana
la aceasta ora, nici agentia nu a primit vreo instiintare oficiala.

Estimat la un buget de 15 milioane de euro, inclusiv
contul de rebranding, de castigarea contului de media Romtelecom /
Cosmote atarna ierarhia agentiilor de profil din acest an care
intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

Rezultatul licitatiei este asteptat sa fie anuntat
cat se poate de curand. Voci din industrie spun insa ca aceasta ar
putea fi comunicat odata cu alegerea agentiei de publicitate care va
administra contul de rebranding la T Mobile in care sunt chemate la
concurs mai multe agentii de publicitate.

Pana pe 26 martie, in debriefing-ul licitatiei Romtelecom & Cosmote au fost invitate agentiile GMP, Ogilvy in consortiu cu Cap, DDB si Leo Burnett, potrivit unor surse din piata.

Romtelecom si-ar putea schimba denumirea in Romania Telecom sau Telecom Romania pana la finele acestui an daca propunerea agreata de Consiliul de Admnistratie va fi aprobata de actionari, iar serviciile operatorului, cat si cele ale Cosmote vor fi promovate sub brandul „T” al Deutsche Telekom.
 
Din 12 septembrie, Cosmote Romania ar deveni T-Mobile. Potrivit unor surse, operatorul german pregateste o serie de oferte de abonamente si telefoane cu care vrea sa spulbere concurentii de la Orange si Vodafone