Unilever a castigat Silver si Bronze la Romanian Effie Awards 2014 pentru campaniile Dero si Coccolino, dezvoltate impreuna cu Mindshare.
Dero a fost premiat cu Bronze pentru campania ‘1
Decembrie – Bratara ne uneste’.
Unilever a castigat luni 4 premii
Effie, cu Dero, Coccolino, Delikat si Magnum.
Mindshare a avut doua campanii inscrise
castigatoare.
Dero, campania „1 Decembrie – Bratara
ne uneste”
Dero, un brand icon romanesc, care de
peste 40 de ani poarta o farama de Romania in numele sau, a sustinut
in aceasta campanie reinvierea vetrelor mestesugaresti adevarate,
unde se pastreaza proaspete cele mai autentice traditii.
Cu ocazia implinirii a 95 de ani de la
Marea Unire, Dero a pus in pachetele speciale de
9,5 kg o bratara tricolora, lucrata de mana intr-o comunitate dintr-un
sat de la Dunare. Campania a avut ca scop incurajarea
romanilor in a isi retrezi si exprima mandria nationala, prin
purtarea bratarii tricolore ca semn de sustinere a valorilor noastre
stravechi.
Coccolino, campania de sponsorizare a
serialului Suleyman
Obiectivul a fost integrarea, si nu
plasarea brandului in serial, in contextul unor scene cu interioare
si costume bogate in texturi ample. Cu un buget redus de comunicare,
campania a generat reactii in social media si a atras simpatie catre
brand.
Echipa Unilever SCE: Iulia Floricica –
SBM Laundry USCE , Oana Sbarlea – JBM Fabric Cleaning USCE, Adelina
Marinescu – Laundry USCE Intern, Andra Sima – JBM Fabric
Conditioners USCE, Anca Nicoara – JBM Fabric Conditioners USCE.
Echipa Mindshare: Lavinia Goia –
Account Director, Clara Berindean – Group Account Director, Maria
Bucur – Account Director, Andreea Irinca – Media Strategist, Oana
Petroff – CEO.