Media & Advertising

Cum vrea Leo Burnett sa ajungă la publicul tânăr, imposibil de prins cu televizorul și reclamele tradiționale

04 Nov, 17:11 • Redactia DailyBusiness
Leo Burnett România a câștigat contul de Prepaid al Telekom și redefinește comunicarea pentru tineri prin Tadaaam Show, cu Mikey H și Pandalie.
Cum vrea Leo Burnett sa ajungă la publicul tânăr, imposibil de prins cu televizorul și reclamele tradiționale

Noua campanie pentru comunicarea prepaid a Telekom se
adresează unui public majoritar foarte tânăr (12-24 ani), aproape imposibil de câștigat
cu televizorul și reclamele tradiționale.

Agenția s-a orientat, astfel, către comunicarea
predominant online și, în particular, prin vlog, pentru
care există o mare afinitate din partea targetului tânăr.

Leo Burnett România a pus în valoare acest nou mediu de
comunicare pentru tinerii consumatori de content online „pe pâine”, la curent
cu tot ceea ce este nou și care își pot schimba opțiunea pentru brand-ul
preferat peste noapte.

În acest context etern sortit „refresh-ului” s-a născut
Tadaaam Show, avându-i drept amfitrioni pe Pandalie și Mikey H, vloggerul nr. 1
în Romȃnia.

„Un target predominant foarte tânăr este cvasi-imposibil de
prins cu televizorul. Nu cu GRP-ul poate fi vânat! Ci cu experiențe și conținut
care merită împărtășit. Și vlogging-ul se pare că este „the new black”. Drept
urmare, era pasul cel mai firesc ca Telekom să se îndrepte către acest teritoriu.
VTV va înlocui MTV”, spune Răzvan Căpănescu, Chief Creative Officer – Leo Burnett România.