Media & Advertising

Graffiti PR isi modifica structura de management

19 Jun, 16:18 • Redactia DailyBusiness
Graffiti Public Relations anunta adoptarea unui nou model de management organizational. Noua structura presupune transferul conducerii executive al agentiei de la Mircea Tomescu, managing director Graffiti PR in perioada 2009 – mai 2014, catre o echipa de sase consultanti (foto).
Graffiti PR isi modifica structura de management

Procesul asigura agentiei un model de
management bazat pe o structura orizontala si colaborativa. 

“Intotdeauna mi-a fost frica sa nu
creez o agentie > in care tai
ramurile indraznete si limitez spatiul de crestere la un ghiveci,
pentru ca apoi sa contemplez o miniatura stralucita. Sunt 6 ani in
care agentia s-a dezvoltat constant ca volum de business, expertiza
si numar de consultanti. Acum intra intr-o noua faza de dezvoltare,
in care e condusa nu de o singura persoana, ci de o echipa care a
crescut impreuna. Pentru mine urmeaza un alt rol, acela de a intelege
mult mai detaliat semnificatia comunicarii in viziunea de business a
clientilor, pentru a putea alimenta inovatia in produsul agentiei”,
a declarat Mircea Tomescu, senior adviser al Advisory Board Graffiti
PR.

Graffiti PR numara 32 de consultanti si
o cifra de afaceri in anul 2013 de 2,63 milioane de euro, cea mai
mare din istoria agentiei.

Noua structura de management este
formata din sase consultanti care au contribuit la expansiunea
Graffiti PR pe piata de comunicare din Romania:

  • Bogdan Tomoiaga, director
    executiv, cu o experienta de 12 ani in comunicare si 10 ani in
    Graffiti PR
  • Roxana Mihalache, senior
    consultant cu 20 de ani experienta in comunicare, 14 ani in PR si 9
    ani in echipa Graffiti PR
  • Paul Kasprovschi, senior
    consultant cu 14 ani in marketing si comunicare si 5 ani in Graffiti
    PR
  • Irina Ciocan Stanescu, senior
    consultant cu o experienta de 8 ani in comunicare si 6 ani in
    Graffiti PR
  • Dorina Dragan, senior consultant
    cu o experienta de 10 ani in comunicare si 4 ani in Graffiti PR
  • Simona Corabu, senior consultant
    cu o experienta de 10 ani in comunicare si 7 ani in Graffiti PR

Planurile de dezvoltare ale agentiei in
noua structura includ extinderea coordonarii regionale, dezvoltarea
de platforme de comunicare integrate, deservirea birourilor
internationale Ketchum precum si implementarea strategiilor de
sustenabilitate direct in comunitatile in care activeaza clientii
industriali.
Portofoliul Graffiti PR include
clienti precum OMV Petrom, Dacia, Renault, UPC Romania, P&G,
Nestlé, Ursus Breweries, British American Tobacco Romania, Metro
Cash&Carry Romania, Microsoft, GSK, Tetra Pak, Qualitance, Cargus
International, Fundatia Erste sau Egger.

Graffiti PR este agentia exclusiv
afiliata in Romania a retelei Ketchum, companie globala pe piata de
relatii publice.