Acestora li se alatura Jack Wilshere, Sergio ‘Kun’ Agüero si DJ-ul Calvin Harris care va asigura coloana sonora si productia muzicala a campaniei.
Campania mondiala din 2012 va cuprinde publicitate TV, activitati de PR si activari digitale extinse, precum si executii spectaculoase in-store.
De asemenea, „Kick in the mix” include si un spot TV in care jucatorii pun in scena un meci de fotbal pe un teren cu totul diferit de cel cu care au fost obisnuiti pana acum.
Pepsi ii ia pe jucatori din mijlocul ovatiilor de pe stadioane si ii duce intr-un mediu nou, respectvi un festival pe plaja.
„Pepsi s-a aflat intotdeauna in centrul culturii pop. Este foarte incitant sa imbini fotbalul cu muzica intr-un moment in care genul dance devine un fenomen global. Muzica reprezinta o mare parte a jocului si a experientei suporterilor, asa ca este foarte natural sa le alaturi”, a declarat Lionel Messi, aflat in al cincilea an de colaborare cu Pepsi.
Compania PepsiCo detine 22 de branduri cu vanzari anuale de peste 1 miliard de dolari.
Pe aceeasi tema puteti citi si:
Cum ajuta vedetele brandul pe care il reprezinta. Pepsi, de la Michael Jackson la Inna