Media & Advertising

Previziuni media pe 2016

12 Jan, 17:37 • Redactia DailyBusiness
Survivor pare o mutare de programare interesantă din partea Pro TV: un show comparabil ca buget cu Românii au talent, care ar putea schimba trendul la noi, anticipeaza analistul media Iulian Comanescu.
Previziuni media pe 2016

Acesta a explicat într-un interviu pentru Radar de Media aspecte din segmentul de televiziune pe anul 2015, bugete, cifre precum si previziuni pentru anul curent.

„În 2015, Antena 1 s-a comportat ca un
challenger mai serios decât în alți ani, a reușit chiar un succes de stimă,
prin victoria pe target național în fața PRO TV într-o lună de vară. Survivor
pare o replică din partea PRO TV, o mutare de programare interesantă: un show
comparabil ca buget cu Românii au talent, care ar putea schimba trendul la noi,
fiindcă și la noi, și în lume se vorbește despre faptul că talent show-urile
sunt pe ducă, ca fenomen. E de văzut replica Antenei, fiindcă Game of Chefs
pare o soluție convenabilă pentru cooking, dar nu tocmai un format major:
necesar dacă ne gândim la posibilitățile de product placement și publicitate
ale unor asemenea show-uri. Master Chef, care e lider, nu prea depășește 10
puncte, dar e aspirator de publicitate”, a spus Comanescu, potrivit sursei citate.