Media & Advertising

Pro TV: 17 din 20 cele mai urmarite programe TV din primul semestru sunt ale noastre

09 Jul, 16:38 • Redactia DailyBusiness
În prima jumătate a acestui an, Știrile Pro TV, Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Românii au talent, Las Fierbinți, Ferma Vedetelor și filmele sunt doar câteva dintre producțiile care au clasat Pro TV pe prima poziție in topul televiziunilor din România.
Pro TV: 17 din 20 cele mai urmarite programe TV din primul semestru sunt ale noastre

Pe
perioada întregii zile, Pro TV a înregistrat în rândul publicului
comercial, cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani din mediul
urban, o medie de 3.9 puncte de rating și 19.6% cotă de piață, în
timp ce televiziunea clasată pe locul doi a obținut 3 puncte de
rating și 15% cotă de piață. 

În prime-time, Pro TV a obținut o
medie de 10 puncte de rating și 24.5% cotă de piață, iar
televiziunea situată pe locul doi a înregistrat 5.6 puncte de
rating și 13.8% cotă de piață.

„În 2014, Pro TV
a obținut cele mai bune rezultate de audiență din ultimii 10 ani.
Și în 2015 sunt convins că finalul de an ne va aduce rezultate
foarte bune, fapt confirmat și de trendul din primele 6 luni ale
acestui an. Grila de primăvară a fost marcată de noutăți
absolute, precum proiectele noi Sunt celebru, scoate-mă de aici! și
Ferma Vedetelor, alături de strategia nouă de programare tip strip,
în zile consecutive în același slot orar, care a fost un succes de
business și a crescut loialitatea telespectatorilor.”, a declarat
Aleksandras Cesnavicius (foto), CEO Pro TV.

În top 20 programe
din prima jumătate a anului, 17 sunt producții Pro TV.

Românii au
talent, Sunt celebru, scoate-mă de aici!, Las Fierbinți, fotbalul,
filmele și Ferma Vedetelor au fost cele care au ținut
telespectatorii în fața televizoarelor și care au condus topul
celor mai urmărite programe în perioada ianuarie-iunie 2015.

Topul programelor
difuzate în perioada ianuarie – iunie 2015 a fost condus de
Românii au talent, cu o medie de 18.1 puncte de rating și 45.6%
cotă de piață.

Pe locul doi s-a situat reality-show-ul Sunt
celebru, scoate-mă de aici!, care a înregistrat 14.9 puncte de
rating și o cotă de piață de 30.7%.

Pe locul trei s-a clasat
serialul Las Fierbinți, cu o medie de 12.5 puncte de rating și
28.4% cotă de piață, urmat de meciurile din Cupa României, care
au obținut o medie de 11.7 puncte de rating și 27.4 cotă de piață.

Filmele difuzate la PRO TV în prime-time (duminica, joia, marțea și
miercurea) ocupă următoarele 4 poziții, iar pe locul 9 este
emisiunea Ferma Vedetelor, care a înregistrat o medie de 9.6 puncte
de rating și 23.7% cotă de piață.

Topul continuă tot cu
producții difuzate la Pro TV: filme (lunea, vinerea), vremea și
sportul din cadrul știrilor de la ora 19:00, Știrile PRO TV de la
ora 19:00, iar singurele poziții ocupate de producții difuzate de
altă televiziune ocupă locurile 17, 18 și 19.

„Pro TV va investi
în 2015 cu 50% mai mult în producții locale decât în anul
precedent. Producțiile sunt un element diferențiator de brand. Producțiile din grilă sunt
acoperite atât de echipa internă de specialiști, cât și prin
case de producție externe precum Media Factory (MasterChef),
Zucchero (Visuri la cheie și Super Trip), Constantin (Vine CHEFul!
și Lecții de viață), Red Spike (Apropo TV) și Frame Film (Las
Fierbinți)”, a spus Aleksandras Cesnavicius.

Principalul jurnal de știri al zilei, cel de la ora 19:00, a
obținut o medie de 8.2 puncte de rating și 23.5% cotă de piață.
Televiziunea de pe locul doi a înregistrat 5 puncte de rating
și o cotă de piață de 14.3%.

„Știrile sunt
coloana vertebrală a Pro TV. România din Regatul Unit, Sănătate și Respect
și Există viață după cutremur, dezvoltată în partenerat cu
UNICEF, sunt câteva exemple de inițiative ale echipei Știrilor Pro TV. Echipa știrilor va continua să fie principalul pilon de conținut”, a mai spus Aleksandras
Cesnavicius.