Media & Advertising

Pro TV: Profit operational de peste 25 mil. dolari in primele noua luni

28 Oct, 14:22 • Redactia DailyBusiness
Grupul Pro TV, parte a grupului CME (Central European Media Enterprises Ltd.), a înregistrat in perioada ianuarie-septembrie 2015 o cotă medie de audiență de 31,7% în prime time, pe segmentul de public comercial, reprezentând o creștere de 1,2 puncte procentuale față de aceeași perioadă a anului trecut.
Pro TV: Profit operational de peste 25 mil. dolari in primele noua luni

De
asemenea, în același interval, performanța grupului Pro TV a dus la creșterea
avansului față de principalul competitor în ceea ce privește punctele de
audiență în prime time, de la o diferență de 10,3 puncte de share în 2014 la
11,4 puncte de share în 2015.

Topul Programelor din această perioadă este
dominat de Producții Pro TV: Românii au talent, Sunt celebru, scoate-mă
de-aici! și Las Fierbinți.

În
trimestrul 3 al anului curent, încheiat pe 30 septembrie, grupul Pro TV a
înregistrat o ușoară creștere de 0,1 puncte procentuale a cotei de audiență în
prime time, pe segmentul de public comercial, datorată creșterii de 0,7 puncte procentuale înregistrată de Pro TV, principalul canal al grupului.

În
trimestrul 3, grupul Pro TV a înregistrat un venit net de 32 milioane de
dolari, reprezentând o creștere de 2,3% la rate constante ale cursului de
schimb, față de aceeași perioadă a anului 2014. OIBDA, profitul operațional
înainte de depreciere și amortizare, a crescut cu 42,3% la cursul de schimb
efectiv și cu 67,8% la o rată constantă a cursului de schimb.

În primele 9 luni, grupul
Pro TV a înregistrat un venit net de 109,56 milioane de dolari, reprezentând o
scadere de 11,3% la cursul de schimb efectiv si o crestere de 7,9% la rate
constante ale cursului de schimb, față de aceeași perioadă a anului 2014.

OIBDA, profitul operațional
înainte de depreciere și amortizare, a crescut in primele noua luni la 25,73
milioane de dolari
, cu 22,6% la cursul de schimb efectiv și cu 50,8% la o rată
constantă a cursului de schimb.

Ratele constante
ale cursului de schimb valutar, sau fluctuația like-for-like, reflectă impactul
aplicării mediei cursului de schimb din perioada curentă asupra veniturilor și
cheltuielilor din perioada anterioară.

În
România, din portofoliul grupului CME fac parte: Pro TV – liderul
televiziunilor din România, Acasă, Acasă GOLD, Pro Cinema, Sport.ro, MTV
România și Pro TV Internațional.

Lansat
în decembrie 1995, parte a grupului internațional de media CME, Pro TV este
liderul televiziunilor din România. Cu un public țintă format din adulți cu
vârsta cuprinsă între 18 și 49 ani din zone urbane, Pro TV oferă o grilă
diversă de programe, care include filme și seriale internaționale, dar
și o varietate de producții locale – știri, show-uri de divertisment și programe de ficțiune.