Media & Advertising

Solutia companiilor de media impotriva Google si Facebook

27 Mar, 11:15 • Redactia DailyBusiness
Companiile de media din Ro­mania ar trebui sa creeze un grup prin intermediul caruia sa lupte impotriva gigantilor americani Google si Facebook pentru a obtine o cota mai mare de pe piata de publicitate online, a declarat intr-un interviu pentru ZF Gilles Guillou, director responsabil cu managementul veniturilor in cadrul organizatiei La Place Media din Franta.
Solutia companiilor de media impotriva Google si Facebook

La Place Media este o entitate
independenta detinuta de marile grupuri franceze de media Lagardere
Publicité, TF1 Publicité, Amaury Medias si Figaro Medias, la care
s-au adaugat ulterior si alti publisheri precum Marie-Claire, France
Télévision, Elle, La Dépêche sau Doctissimo.

„Initiativa trebuie sa vina de la top
managementul companiilor mari de media de pe piata locala“, a spus
Guillou, citat de zf.ro.

Potrivit lui Guillou, toti publisherii
de pe plan local trebuie sa creeze o singura piata „premium“
pentru publicitate, pentru ca astfel vor avea mai multa forta pentru
a fi acceptati in industria de profil. Piata „premium“ se refera
la faptul ca reclamele sunt afisate pe site-urile unor publisheri
cunoscuti, cu continut de calitate – nu pe bloguri, de exemplu -,
acesta fiind si factorul diferentiator al acestei grupari fata de
Google si Facebook.

Citeste si Publisheri vs. Google si Facebook. Cine se va infrupta cel mai mult din cresterea online-ului